۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۲۸۴۷
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی:

هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم، سپاه و ولایت فقیه است

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که ملت ایران اسلامی تابع ولایت فقیه هستند، گفت: دشمن می‌خواهد میان مردم، سپاه و ولایت فقیه تفرقه ایجاد کند.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه قرار دادن سپاه ایران در لیست سیاه نقض عهد از جانب آمریکا است، گفت: برخلاف صداقت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، آمریکا بر تعهدات خود پایبند نبوده و نقض عهد کرده است و به جهانیان ثابت کردند غیر قایل اعتماد هستند.

هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم، سپاه و ولایت فقیه است

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با نقض پیمان آمریکا و دلایل آن، بیان کرد: آمریکا، ایران را تحریم اقتصادی کرد و بعد از مذاکرات پول‌های بلوکه شده در آمریکا و بانک های بین المللی به ایران بازگردانده نشد.

 وی با اشاره به تهدیدات دشمنان و بدخواهان به ایران اسلامی، گفت: آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را تهدید به جنگ کرد و  نیازی نیست که کاغذها را پاره کنند، تهدید و اعلام جنگ خود نقض عهد است.

حجت الاسلام جعفری افزود: اخراج سفیر ایران از سازمان ملل و ویزا ندادن به ورزشکاران و دانشجویان ایرانی که ممکن است شیعه نباشند اما به علت ایرانی بودن به آنها ویزا داده نمی شود نیز، نقض عهد از جانب آمریکا است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که ملت ایران اسلامی تابع ولایت فقیه و سپاه هستند، بیان کرد: دشمن می‌خواهد میان مردم، سپاه و ولایت فقیه تفرقه ایجاد کند.

اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به قوانینی که دشمنان در شورای امنیت و سایر مکان ها علیه ملت ایران وضع می کنند، گفت: دشمنان قوانینی را نه فقط بر ضد سپاه و ارگان های دولتی بلکه برعلیه ملت ایران وضع می‌کنند و اجازه ورود داروهای ضد سرطان را به جمهوری اسلامی نمی دهند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که دشمن جنگ نیابتی را از سوی داعش آغاز کرده است، اظهار داشت: در سوریه مردان و جوانان شیعه ایران، افغانستان و سایر کشورها در حال جنگ با نیروهایی هستند که از جانب آمریکا پشتیبانی می شوند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه در رابطه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا، بیان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفته است که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد./842/ت302/ب1

ارسال نظرات