۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۸۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حفظ روحیه انقلابی، راه حفظ عزت و استقلال کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، مهم ترین نیاز امروز کشور را حفظ روحیه انقلابی دانست و گفت: امروز تنها راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان بهره گیری از این همین روحیه ارزشی است.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام ناصرشکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي شهرهاي استان در محمود آباد، مهم ترین نیاز امروز کشور را حفظ روحیه انقلابی دانست و گفت: امروز تنها راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان بهره گیری از این همین روحیه ارزشی است.

وی با بیان این که رمز پیروزی های ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه و صحنه های مختلف نیز بهره مندی از روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بوده است، افزود: اگر این روحیه و شیوه مدیریت پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود امروز کشورمان از چنین پیشرفت هایی برخوردار نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن این روحیه اصیل انقلابی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از آنجایی که روحیه انقلابی را سدی در برابر تحقق هجمه ها و توطئه های خود می دانند تلاش می کنند تا این روحیه اصیل در جامعه ما کمرنگ شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با همین روحیه انقلابی ملت ایران به پیروزی رسید، تصریح کرد: اگر این روحیه اصیل در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب در جامعه الگو نبود نمی توانستیم هشت سال جنگ تحمیلی را با همه مشکلات و کمبودهایی که داشتیم به نفع خودمان مدیریت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که حفظ روحيه انقلابي، استکبار ستيزي و تقويت باورهاي ديني از ضرورت هاي امروز جمهوري اسلامي است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش کنیم این ارزش های اصیل در همه بخش های جامعه ما زنده و پویا باقی بماند به حتم در برابر دشمنان پیروز خواهیم بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود به منظور حفظ ارزش های اصیل انقلاب در جامعه بهره گیریم، تصریح کرد: ارزش های انقلابی راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان است و تنها با همین سلاح می توانیم در برابر زیاده خواهی های دشمنان بیاستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه اصول و آرمان های متعالی دینی و انسانی بنا نهاده شده است، بیان داشت: اگر خدای ناکرده این اصول خدشه دار شود اصل انقلاب دچار مشکلات خواهد شد به همین دلیل یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری حفظ روحیه انقلابی و حراست از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ایران اسلامی با تکیه بر همان ارزش های اصیل انقلاب توانسته مشکلات و توطئه های متعدد دشمنان را خنثی کرده و پشت سر گذارد، تصریح کرد: متأسفانه عده ای آن آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی و دینی را مانعی برای رشد و توسعه کشور می دانند در حالی که راه پیشرفت کشور تکیه بر همان آرمان های متعالی است.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن ماه صفر اظهار داشت: اربعين حسيني و جاذبه مغناطيسي حضرت سيدالشهداء(ع) امروز نماد وحدت و عزت دنياي اسلام است و اين شور توام با شعور حسيني در خيل عظيم عاشوراييان در روز اربعين حسيني  خود بيانگر عشق و ارادت شيعيان و مسلمانان جهان به امام حسين(ع) است.

وي اربعین حسینی را نما عزت و عظمت امت اسلامی دانست و با بیان این که شیعه و سنی و دیگر مذاهب اسلامی با پای پیاده آن عظمت با خلق می کنند، بیان داشت: امروز پیاده روی اربعین حسینی به نماد اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان و بدخواهان دین تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی نماد حقانیت دین و امام حسین(ع) است، تصریح کرد: خداوند متعال با خلق چنین ارزش با عظمتی به دنیا نشان داد که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر عزت حسینی بیاستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین  به اظهارات سخيف و بي پايه و اساس رييس جمهور سبک مغز ايالات متحده اشاره کرد و افزود: جمهوري اسلامي امروز خار در چشم و استخوان در گلوي نظام هاي سلطه و استکبار جهاني است و همه عصبانيت آنها هم بخاطر حضور مقتدرانه و موفق ايران در حمايت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پيروزي هاي اخير جبهه مقاومت در کشورهاي عراق، سوريه و لبنان تمام نقشه هاي شوم ايالات متحده و هم پيمانان ش را در منطقه به بن بست کشانده است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را مايه عزت  و اقتدار جمهوري اسلامي دانست و بيان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با هدايت هاي رهبر عظيم الشان انقلاب امروز نه تنها اميد و اقتدار ايران اسلامي است بلکه امروز به عنوان يک نهاد محبوب و انقلابي در منطقه و دنياي اسلام  ايفاي نقش مي کند.

حجت الاسلام شکريان اميري در ادامه خدمت کردن در نظام مقدس جمهوري اسلامي را باعث افتخار دانست و اظهار داشت: خدمت کردن در نهاد مقدسي چون سازمان تبليغات اسلامي باعث مباهات است و بايد در همه حالات خود را سرباز امام زمان (عج)بدانيم و قدر اين نعمت بزرگ را بايد دانست.

استاد حوزه علميه مازندران ضمن اشاره به شخصيت عمر بن سعد و خواص بي بصيرت آن دوران  تصريح کرد: عمر سعد هم دنبال حکومت بود و هم می خواست وجه خود را حفظ کند و در دوراهی افتاد ولی نه به حکومت رسید و نه عاقبت بخیر شد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود به بي بصيرتي برخي خواص در فتنه سال 1388 اشاره کرد و تاکيد کرد: در بحث فتنه 1388 برخي سران و عوامل اصلي فتنه می گفتند که نمی شود به این گستردگی تخلف کرد، اما آن مسأله را بوجود آوردند و هنوز آثار خیانت فتنه گران در جامعه مشهود است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه به بيان مقام معظم رهبري در خصوص سیم خاردار نفس اشاره کرد و افزود: در زمان های حساس و مکان های مهم به موقع عمل کردن و بصیرت داشتن مهم است و اين گونه عمل کردن را بايد از شهداي راه علم و هسته اي  و شهداي مدافع حرم مانند شهداي خان طومان و شهيد محسن حججي  و همه شهداء ايران اسلامي الگو گرفت.

عضو شوراي فرهنگی عمومی مازندران پیرامون مسأله اربعین حسيني و  ۲۸ صفر و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در روزهاي آينده اشاره کرد و افزود: برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراي هيأت های مذهبي، پياده روي اربعين حسيني و خدمت به زائرين اين حرکت عظيم بايد در اولويت برنامه هاي فرهنگي اين اداره کل قرار گيرد و اعزام هيئات مذهبي به مشهد مقدس براي 28 صفر هم بسيار حائز اهميت است که بايد در خصوص اين برنامه ها اهتمام ويژه صورت گيرد./۹۵۰/پ ۲۰۲/ب1

ارسال نظرات