۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۳۳۶۹۹
به همت مستندسازان رسانه ای هرمزگان:

پوشش رسانه ای عشاق الحسین از هرمزگان تا مرز شلمچه انجام می شود

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: مستندسازان رسانه ای بسیج رسانه هرمزگان، پوشش رسانه ای عشاق الحسین(ع) را از هرمزگان تا مرز شلمچه را انجام می دهند.
عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مرتضی پیروی منش رییس سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان امروز در جمع فعالان عکس و فیلم استان که در موسسه سینمایی آریا آنامیس خلیج فارس برگزار شد با تاکید بر انسجام و مدیریت محصول رسانه ای اربعین گفت: تشکیل تیم مستندسازان رسانه ای بسیج رسانه هرمزگان ضرورت ایجابی داشت که بایستی مدت ها پیش با هدف تقویت رسانه اسلام ناب راه اندازی می شد.

وی افزود: جوانان و متخصصان ارزشمندی در زمینه عکس و فیلم در هرمزگان فعالند، امیدواریم با بسیج همه این ظرفیت ها بتوانیم گام نخست برنامه ای را با نام امام حسین (ع) عملیاتی کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: برنامه عملیاتی این سازمان، ایجاد بستر وحدت متولیان این جامعه پویا وفعال رسانه ای هرمزگان است .

پیروی منش گفت: هدف سازمان بسیج رسانه هرمزگان، تقویت فرهنگ اسلام ناب با بسیج ظرفیت های این حوزه از جامعه هدف بسیج رسانه در قالب عملیاتی شدن سه برنامه پژوهش مدار است، به عبارتی تلاش به وحدت تمام فعالان این عرصه، کیفیت بخشی تخصصی و سواد رسانه ای در این جامعه رسانه ای و سوم جبهه سازی متحد جامعه با تولیدات فاخر در مقابله با جبهه متحد کفر است.

وی تاکید کرد: ضرورت توجه بیشتررسانه ها به پوشش صحنه هایی ناب از دلدادگی و عشق مردم نجیب شهرمحبان حضرت عباس (ع) و استانی که به پرچمداری سیدالساجدین(ع) درسطح بین المللی شاخص است، انسجام بیشتری در مدیریت تولید محصول رسانه ای اربعین نیاز دارد. 

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان تصریح کرد: تبیین جایگاه اربعین به عنوان یکی از مهمترین برنامه احیای اسلام ناب با شکار سوژه هایی از خدمات و دلدادگی ارادتمندان به اهل بیت(ع) ازجمله وظایف مشخص شده تیم مستند سازان رسانه ای اربعین حسینی ۹۶ است که هماهنگی های لازم نیز با ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام شده است.

پیروی منش همچنین گفت: متولیان رسانه هرمزگان، سفره امام حسین علیه السلام پهن شده درخواست می کنم با وحدت و بسیج ظرفیت ها درکنار هم این وظیفه اعتقادی و دینی را بهتر از گذشته انجام بدهیم.

وی افزود: هدفی که بدون شک همه رسانه های انقلاب به آن اهتمام دارند، تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است بنابراین باید توجه داشته باشیم ازجمله شاخص ترین اقدامات اصحاب رسانه برای رسیدن به هدف، انسجام در تولیدات محصول دراین زمینه است.

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان ابراز داشت: یکی از برنامه هایی که بسیج رسانه هرمزگان دنبال خواهد کرد درراستای تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی است که نقطه اشتراک متولیان رسانه و مطبوعات است تقویت تفکر وحدت متولیان و کیفیت بخشی تخصصی محصول و جبهه شدن دربرابر تفکر دنیای رسانه ای کفر است.

پیروی منش در پایان از کلیه تلاشگران عرصه رسانه ومطبوعات استان به ویژه جمعی که خواستار راه  اندازی تیم مستند سازان رسانه ای بسیج رسانه هرمزگان شدند به ویژه اصغر گردابی مدیر انجمن فیلم و عکس بسیج رسانه تشکر کرد./۸۵۱/پ203/ب1

ارسال نظرات