۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۳۶۱۸۰
نمایشگاه مطبوعات؛

سردار نقدی: پرونده مذاکره با آمریکا برای همیشه در ایران بسته شد

سردار نقدی با بیان اینکه مهمترین دستاورد برجام این بود که همه متوجه شدند مذاکره با آمریکا نه تنها خردورزی نیست، بلکه دیوانگی است، گفت: پرونده مذاکره با آمریکا برای همیشه در ایران بسته شده است.
 مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، به تحریم های آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: ما خوشحالیم که تدبیر رهبر معظم انقلاب درباره نرمش قهرمانانه پاسخ داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه یک روزی مذاکره با آمریکا به عنوان خردورزی طلقی می شد، تصریح کرد: امروز همان کسانی که مذاکره با آمریکا را خردورزی می دانستند، به این مهم پی بردند که مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

وی تأکید کرد: مهمترین و اصلی ترین دستاورد تمام مذاکرات ایران و آمریکا همین اصل مهم بود که برخی متوجه شدند که مذاکره با آمریکا خردورزی نیست؛ چرا که قرارداری که نوشته شد، با همان مسائل نیم بندی که برای ما پیش بینی شده، اجازه پیشرفت به ایران داده نمی شد.

سردار نقدی بیان داشت: حالا که همه متوجه شدند که مذاکره با آمریکا نتیجه ای ندارد، باید با صداقت مشغول به ساخت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شویم.

وی با تأکید بر اینکه از این پس نباید سیاست، دیپلماسی و رسانه های خود را با مذاکرات و نتیجه برجام درگیر و مشغول کنیم، گفت: ما باید تمام ظرفیت خود را در داخل کشور بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ابراز داشت: ما باید دیپلماسی و رسانه خود را در خدمت اقتصاد مقاومتی قرار دهیم و همه در راستای مبارزه با آمریکا قدم برداریم.

وی با بیان این که پرونده مذاکره با آمریکا برای همیشه در ایران بسته شده است، بیان داشت: همانطور که ترامپ ادای دیوانه ها را در می آورد، ممکن است رییس جمهور بعدی آمریکا خود را به عنوان دوست جا بزند، اما ما نباید با این بازی ها فریب بخوریم./872/۲۰۱/ح

ارسال نظرات