۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۶۳۷۳
نمایشگاه مطبوعات؛

رسالت مهم خبرگزاری رسا در ایجاد ارتباط بین مردم و روحانیت

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی راهکارها برای ایجاد هر چه بیشتر زمینه‌های گفتمان سازی را از ملزومات ارتباط مؤثر بین وزارت ارشاد، دانشگاه و حوزه عنوان کرد.
فقهی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، با اشاره به اهمیت و آثار و ضرورت کارکرد مأموریت ها و رسالت های حوزه علمیه، گفت: خبرگزاری رسا از جمله رسانه‌هایی است که در بخش دینی و علوم حوزوی فعالیت‌ قابل ملاحضه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از ارتباطات وزارت ارشاد به ارتباط با مراکز علمی، دینی و قرآنی اختصاص دارد، ابراز داشت: خبرگزاری رسا در ایجاد ارتباط نزدیک، میان مردم و مراجع تقلید، علما و روحانیان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است؛ همچنین تصور صحیحی از فعالیت‌های ایشان در اذهان منعکس می‌کند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت گفتمان سازی دینی و فرهنگی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها، عنوان کرد: در این زمینه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها همواره باید با خبرگزاری‌ها و مطبوعات در تعامل باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات ارتباط مؤثر بین وزارت ارشاد، دانشگاه و حوزه علمیه بررسی راهکارها برای ایجاد هر چه بیشتر زمینه‌های گفتمان سازی است که بحث آن بسیار مفصل بوده و مجال مناسب‌تری را می‌طلبد./966/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات