۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۳۶۴۵۴

مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان در ایلام آغاز شد

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان از میدان ۲۲ بهمن ایلام با حضور اقشار مختلف مردم ازجمله طلاب و روحانیان، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کسبه و بازاریان و صنوف مختلف به همراه مسؤولان استانی آغاز شد.
مراسم ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان صبح امروز از میدان 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم ازجمله دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کسبه و بازار و صنوف مختلف و سایر اقشار به همراه مسؤولان استانی آغاز شد.

 راهپیمایان مسیر 22 بهمن، خیابان آیت‌الله حیدری، چهارراه رسالت، شادآباد تا میدان کشوری را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار طی کردند و در شعارهای خود ضمن حمایت از نهاد مقدس سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور، سخنان رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کردند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم بیش از همه‌چیز نمایان بود و باوجوداینکه آسمان ایلام امروز بارانی و تا حدودی نیز سرد بود اما حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم چشم‌گیر و گسترده بود و تأثیر در عزم ضد استکباری مردم این استان نداشت و طنین مرگ بر آمریکا در آسمان ایلام پیچید.

امروز دانش آموزان ایلامی در کنار سایر اقشار مردم این استان در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کردند، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و نشان دادند که برای دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب خود آماده هستند.

گفتنی است، نظیر چنین راهپیمایی نیز در نقاط مختلف استان ایلام و شهرستان‌های ده‌گانه این استان برگزار شد./۸۷۹/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات