۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۴۵۷
اربعین؛

هم‌افزايي حرم حضرت معصومه و مسجد جمكران در خدمت‌رساني به زائران اربعين

معاون اجرايي حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در بازديد از موكب مسجد مقدس جمكران گفت: موكب‌هاي حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران با هم‌افزايي در حال خدمت به زائران حسيني هستند.
موکب جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدجواد جهانگیرزاده ظهر امروز همراه با مدير روابط عمومی و جمعی از خادمان آستان حضرت معصومه(س) با حضور در موکب مسجد مقدس جمکران، ضمن بازدید از اقدامات انجام‌شده، بر هم‌افزایی موکب‌های آستان مقدس و مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار كرد: حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در کنار هم و با هم‌افزایی در حال خدمت به زائران هستند و خدمت‌رسانی ایده ال سبب سربلندی ایران و شهر قم می‌شود.

معاون اجرايي حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه تولیت‌های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران از چهره‌های فرهنگی در کشور هستند، ابراز کرد: مسجد مقدس جمکران از حرم مطهر جدا نیست و با هم‌افزایی بیشتر می‌توان خدمات مطلوبتري را به زائران ارائه داد.

حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی زاده مدیر موکب مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار با اشاره هجمه‌های دشمنان برای کم کردن جلوه‌های اربعین اظهار کرد: متأسفانه در فضاهای مجازی شاهد آن هستیم که دشمنان حضور پررنگ مردم در اربعین حسینی را آن‌چنان‌که بوده منعکس نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر در موکب مسجد مقدس جمکران به‌صورت افتخاری در حال خدمت به زائران هستند، افزود: فعالیت‌های موکب در دو دسته رفاهی -خدماتی و محتوایی-فرهنگی در حال انجام است که در کنار اسکان و اطعام، اقدامات مختلفی مانند نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و غیره در موکب مسجد مقدس جمکران ارائه می‌شود.
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در این موکب سعی شده از حداقل فضا، بیشترین استفاده صورت گیرد تا در کنار معرفی مسجد جمکران، چهره خوبی از مهمان‌نوازی ایرانیان ارائه شود./۸۴۰/د
۱۰۳/ی

ارسال نظرات