۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۳۶۵۸۱
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح:

بیش از یک و نیم میلیون زائر از مرزهای سه گانه کشور خارج شده اند

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وضعیت امسال مطلوب و فوق العاده است، گفت: تا امروز در تامین نظم و امنیت و خروج زائران هیچ گونه مشکل خاصی نداشتیم و رضایت عمومی از عملکرد پلیس موید این مطلب است.
سردار فتحی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، محسن فتحی زاده، فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح، امروز در سخنانی با اشاره به اینکه وزیر کشور عراق و ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد در بازدید شان از پایانه مرزی مهران از تردد زائران رضایت داشتند، اظهار داشت: تا بامداد امروز بیش از یک و نیم میلیون زائر از مرزهای سه گانه کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امسال مطلوب و فوق العاده است، گفت: تا امروز در تامین نظم و امنیت و خروج زائران هیچ گونه مشکل خاصی نداشتیم و رضایت عمومی از عملکرد پلیس موید این مطلب است.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح تصریح کرد: کم کم موج برگشت زائران با حجم کمتری آغاز شده و نیاز است زائران در مسیر برگشت هم تعامل و همکاری با پلیس را داشته باشند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه زائران در مسیر برگشت به علت راهپیمایی شاید دچار خستگی و  کسالت شده باشند، گفت: به همین دلیل توصیه می شود زائران با استراحت کافی و تجدید قوای جسمی اقدام به رانندگی کنند.

وی به زائران حسینی(ع) توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی و بارندگی در برخی محورهای مواصلاتی با صبر و حوصله رانندگی کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر معنوی خود را با سلامت و آرامش به پایان برسانند./۸۷۹/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات