۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۵۸۸
امام جمعه اهل سنت پاوه:

مقاومت مردم مرزنشین در جنگ تحمیلی نشان دهنده وفاداری آنها به نظام است

امام جمعه اهل سنت پاوه مقاومت مردم مرزنشین در جنگ تحمیلی را نشان دهنده وفاداری آنها به نظام دانست و گفت: دولت باید خدمتگزار مردم منطقه محروم غرب باشد و معضلاتی چون بیکاری را با اقدامات مؤثر برطرف کند.
ماموستا قادر قادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه عصر امروز با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

ماموستا قادری در این دیدار مردم کرمانشاه را مردمی مقاوم خواند و گفت: خوشبختانه استاندار کرمانشاه، شخصی پرتلاش و اهل کار بوده و امید است با تلاش مسؤولان بخشی از مشکلات استان برطرف شود.

امام جمعه اهل سنت پاوه تأکید کرد: متأسفانه مردم در منطقه غرب و جنوب کشور علاوه بر فرزندان، مال و اموال و باغ و زمین های خویش را نیز در دوران جنگ تحمیلی از دست داده اند.

 وی ضمن انتقاد از عدم توجه به طرح مشکلات استان و منطقه و صورت نگرفتن اقدامی در جهت حل معضلات منطقه یادآور شد: مردم در این منطقه محروم نیازمند خدمت بیشتری از سوی مسؤولان هستند.

ماموستا قادری اظهار داشت: مردم اهل سنت و کرد در زمان جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تقدیم کرده و مرزهای کشور را از تهاجم دشمنان حفظ کردند که نشانه وفاداری آنها به نظام است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه مطرح کرد: به موجب جانفشانی و وفاداری مردم منطقه به نظام انتظار می رود مسؤولان اقدامات مؤثری در راستای حل مشکلات منطقه بکار بندند.

وی اظهار داشت: دولت باید خدمتگزار مردم باشد و معضلاتی چون بیکاری را با اقدامات مؤثر برطرف کند زیرا مردم به منزله فرزندان دولت هستند.

ماموستا قادری در پایان عنوان داشت: دولت باید با اقدامات مطلوب در راستای بهبود اقتصاد کشور تلاش کرده و رفاه مردم منطقه را تأمین کنند تا زمینه دینداری در کشور تقویت شود./8571/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات