۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۳۶۸۳۳
اربعین؛

اربعین تجلی گر ظهور امام زمان است

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی گفت: گردهمایی عظیم اربعین حسینی تجلی گر ظهور امام زمان(عج) است.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام علی شفیعی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا استان مرکزی، گفت: شرکت اقشار مختلف مردم جهان و اتحاد آنان در گردهمایی عظیم اربعین حسینی تجلی گر ظهور امام زمان(عج) است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با زیارت امام حسین(ع)، بیان کرد: اگر خداوند بخواهد خیری به فردی برساند، محبت زیارت امام حسین(ع) را در قلبش قرار می دهد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مغناطیس حسینی در روز اربعین جابر بن عبدلله انصاری را از مدینه بلند کرده و به کربلا می کشاند و این جاذبه در سال های متمادی مردم و جوانان بسیاری را به سمت زیارت امام حسین(ع) فراخوانده است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به سخنی از امام صادق(ع)، گفت: خوشا به حال کسی که در روز اربعین با پای پیاده به کربلا و زیارت سیدالشهدا(ع) می رود.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که گردهمایی عظیم اربعین حسینی نمایشگاه جاودانگی راه و اهداف امام حسین(ع) به جهانیان است، اظهار داشت: راه و اهداف سیدالشهداء(ع) هیچگاه فراموش نشده و همچنان جوشان و خروشان است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: شهدای کربلا در راه حق و حقیقتی به شهادت رسیدند که مسیر سعادت و جاودانگی است و انسان را به کمال می رساند.

حجت الاسلام شفیعی  به سخنی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: به فرموده حضرت محمد(ص)، »إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً«، شهادت امام حسین علیه السلام در دل‌های افراد با ایمان آتش و حرارتی ایجاد می‌کند که هرگز خاموش نخواهد شد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به سخنی از امام علی(ع)، بیان کرد: به فرموده حضرت علی(ع) کربلا مصارع عشاق و مدفن دلسوختگان است.

حجت الاسلام شفیعی  با بیان این که گردهمایی عظیم اربعین حسینی فرصت مناسبی برای معرفی سیدالشهدا(ع) به جهانیان است، گفت: گردهمایی عظیم اربعین حسینی با حضور تمامی قومیت ها، فرقه ها و ملیت ها برگزار می شود و فرصت مناسبی برای انتقال پیام اسلام و عاشورا به جهانیان است./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات