۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۴۱۰۷۹
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف:

انجمن یاوران وقف در دانشکده‌های علوم قرآنی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید تعامل و هم افزایی بیشتری بین این سازمان و دانشگاه علوم قرآنی در راستای ترویج فرهنگ وقف و استفاده از ظرفیت‌های موجود ایجاد شود.
حجت الاسلام شرفخانی

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام احمد شرفخانی در نشست مشترک با معاونین دانشگاه علوم و معارف قرآن و روسای دانشکده های علوم قرآنی کشور با بیان این مطلب گفت: امروز دانشگاه علوم قرآنی می‌تواند سرمایه بسیار خوبی برای سازمان اوقاف در برنامه‌های تبلیغی؛ قرآنی، فرهنگی، و ترویج سنت حسنه وقف و حتی مدیریتی باشد.
شرفخانی افزود: باید در این زمینه اهداف مشترک ترسیم شود و همگرایی بین 2 مجموعه ایجاد شود و با برنامه‌ریزی مشترک بین 2 مجموعه می‌توانیم به اهداف ترسیم شده ریاست سازمان اوقاف برسیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه متاسفانه دانشجویان ما آشنایی چندانی با مقوله وقف ندارند تاکید کردند: باید در دانشکده‌های علوم قرآنی انجمن یاوران وقف راه‌اندازی شود.
وی در ادامه بیان کرد: باور ما بر این است که باید از ظرفیت دانشجویان علوم قرآنی در برنامه‌ها بهره برد و همچنین در کنگره‌ها و همایش‌ها علمی و قرآنی از ظرفیت بسیار خوب هیات‌های علمی دانشگاه علوم قرآنی استفاده شود.
حجت الاسلام شرفخانی در این خصوص افزود: باید نشست‌های مشترک شورای قرآنی و فرهنگی بین سازمان اوقاف و دانشگاه علوم قرآنی جهت هماهنگی و هم افزایی بین 2 مجموعه به صورت مستمر برگزار شود.

در این نشست بیش از 30 نفر از روساء و معاونان دانشکده‌های علوم قرآنی کشور حضور داشتند./۸۰۷/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات