۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۲۰۱۳
امام جمعه بهبهان:

ادیان در غرب ابزار سوءاستفاده حاکمان هستند

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه دشمن با معنویت سازش ندارد، گفت: نام بردن از پیامبر و دین در جبهه کفر ابزار حاکمان برای سوءاستفاده است.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهبان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، وحدت را مایه حیات اسلام و شکست دشمنان برشمرد و گفت: اعتقاد به خدای واحد و رسولش و کعبه از مشترکات است و مسلمانان معتقد بر خاتم بودن پیامبرشان هستند.

امام جمعه بهبهان قرآن کریم را حاصل آموزه های همه انبیا دانست و اظهار داشت: اعتقاد به قرآن و عترت دیگر اشتراک مسلمانان است؛ از این رو با چنین اشتراکاتی در برابر جبهه دشمن ملحد و بی دین ایستادگی کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با بیان اینکه دشمن با معنویت سازش ندارد، خاطرنشان شد: تعالیم دشمن مادی و بی بهره از آموزه های دینی ادیان مختلف بوده و نام بردن از پیامبر و دین در این جبهه تنها برای سوءاستفاده است.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه جبهه کفر و بی دینی از یک سو و جبهه توحید و معنویت سوی دیگر نبرد هستند، افزود: اتحاد مسلمانان اعم از شیعی و سنی چیرگی در عرصه های فرهنگی، نظامی و اقتصادی را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

وی ابزار دشمنان قرار گرفتن حاکمان کشورهای اسلامی و نفوذ دشمن در میان سیاستمداران اسلامی را عامل عدم وحدت میان کشورهای اسلامی برشمرد و گفت: بدنه عموم مسلمانان بارها واقعیت پیشرفت و ترقی امت اسلام در سایه وحدت را درک کرده اند.

امام جمعه بهبهان عنوان کرد: سیاستمداران و حاکمان حفظ منافع و بقایشان را در گرو نوکری و خوش خدمتی به استکبار و دشمنان می دانند؛ از این رو با وحدت مخالف خواهند بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان عدم توهین به مقدسات و عدم موضع گیری از سوی دو طرف را خواستار شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات