۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۲۴۵
حجت لاسلام سالک:

بازگرداندن اعتماد مردم در گرو تحقق قانون رسیدگی به اموال مسؤولان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بازگرداندن اعتماد بخشی از مردم ناامید به نظام لازم است قانون رسیدگی به اموال مسؤولان و پس گرفتن اموال بیت‌المال که به یغما رفته است، محقق شود و این حرکت نیاز به یک اراده دارد.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس چهارشنبه ۲۹ آذر گفت: بعد از گذشت نزدیک به 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با همسویی جریانات معارض داخلی به این نتیجه رسیده‌اند که باید در جریان فتنه نرم 2 موضوع مهم یعنی اسلام ناب و انقلاب و فرهنگ را که به محوریت ولایت امام خامنه‌ای است را هدف دهند.

وی افزود: سران استکبار با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت‌المقدس موجب وحدت جهان اسلام شد که باید این حرکت را غنیمت شمرد، ملت‌ها و امت‌های مظلوم عالم، یمنی‌ها، بحرینی‌ها، میانماری‌ها، سوریه‌ای ها و عراقی‌ها بدانند که باطلی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی محو خواهند شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شاهد پیروزی جبهه مقاومت در طول یک سال گذشته در عراق، سوریه، لبنان و به خاک مالیده شدن بینی سران عربستان در یمن هستیم و این نشان از اوج اقتدار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ما است.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: آنچه امروز در کشور در قالب اعتراضات مردم از گوشه و کنار کشور به خاطر ضایع شدن بخشی از اموال مردم می‌گذرد نیاز به یک اقدام جدی در کشور دارد.

وی افزود: فساد اقتصادی، دزدیدن اموال بیت‌المال توسط عده‌ای معدود از افراد فاسد از جمله مشکلات پیش‌رو است و باید با غول فساد طبق قوانین برخورد کنیم.

وی افزود: برای جبران مافات و بازگرداندن اعتماد بخشی از مردم ناامید به نظام عبارت است از اجرای اصل 142 قانون اساسی و رسیدگی به اموال مسؤولان و همچنین اجرای اصل 44 قانون اساسی و پس گرفتن اموال نامشروعی که به یغما رفته است و این حرکت نیاز به یک اراده قوی دارد و رؤسای قوای سه‌گانه موظفند اصول قانون اساسی را رعایت و اجرا کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در ارتباط با لایحه بودجه سال 97 باید گفت که لایحه بودجه واقعی نیست و پیشنهاد داریم حقوق و پاداش در مورد نمایندگان مجلس، قضات، مدیران، مسؤولان کشوری در بودجه سال 97 هیچ رقمی افزایش نیابد، آقای رییس جمهور و دولتمردان هرچه می‌خواهید به حقوق‌ها اضافه کنید به حقوق بازنشستگان فولاد، فرهنگیان، نیروهای مسلح اضافه و در حوزه معیشت مردم و حوزه کشاورزی و اشتغال هزینه کنید؛ باید گفت بعضی از برادران عصاره فضیلت‌های دولت هستند.

وی در پایان گفت: از رییس جمهور و وزیر نیرو می‌خواهیم که به وضعیت آب و آلودگی هوا رسیدگی جدی کنند./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات