۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۰۴۶
آیت الله ممدوحی:

حماسه ۹ دی پشتیبانی مردم از انقلاب را به رخ جهان کشید

عضو جامعه مدرسین حماسه نه دی را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که اگر دشمن بخواهد کاری کند مستحکم در برابر آنها خواهند ایستاد.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حماسه 9دی عنوان کرد: 9دی حماسه بزرگی است که به دنیا فهماند مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب به دنیا نشان داد که کشور اسلامی ما، کشوری زنده است و دشمنان نمی توانند این نظام را دچار مشکل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: حماسه 9دی سبب شد تا حیله ها و توطئه های دشمن ناکارآمد شده و به خود آنها برگردد و نظام اسلامی با اقتدار و صلابت بیشتری به حرکت خود ادامه دهد.

وی حضور مردم در صحنه را یکی از عوامل حفظ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که اگر دشمن بخواهد کاری کند مستحکم در برابر آنها خواهند ایستاد.

آیت الله ممدوحی اضافه کرد: فتنه خط قرمزی است که نشان می دهد که دشمن نباید دیگر به فکر توطئه برای نظام اسلامی بیفتد چراکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در صحنه دفاع از انقلاب هستند./872/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات