۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۴۵۰۶۴
حجت الاسلام جلیلیان:

حماسه ۹ دی روز بصیرت ملی است

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان حماسه ۹ دی را روز بصیرت ملی عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این روز تجلی پاسداری از ارزش های دینی است.
جلیلیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ شمس الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان، ظهر امروز در همایش بصیرتی و روشنگری 9 دی که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، گفت: جاه ‌طلبی، دنیاطلبی، حرص، بی‌ بصیرتی و نفوذ برخی عوامل خارجی از علل رخ دادن فتنه 88 بود.

وی با بیان اینکه بصیرت، تقوا و اخلاص مهم ترین عوامل در خنثی سازی فتنه ها است، افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت و تیزبینی، تدبیر حکیمانه و به ‌موقع خود، توطئه دشمن را شناختند و با روشنگری به‌ موقع جلوی فتنه را گرفتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه به گفته رهبری 9 دی روز ظاهر شدن و تجلی قدرت خداوند به دست مردم بود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور به موقع خود به خیابان ها آمدند و با حرکت در مسیر ولایت توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی هدف از راه اندازی فتنه 88 را جداکردن مردم از ولایت بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم و تبعیت از رهبری خنثی کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه خلق حماسه 9 دی موجب خنثی شدن فتنه 88 شد، یادآور شد: فتنه 88 خاموش شد و اما فتنه ها علیه نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه دارد و مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و حرکت حول محور ولایت ادامه داد: اتحاد و انسجام مهم ترین عامل شکست دشمن و رفع مشکلات کشور است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان 9 دی را روز بصیرت ملی خواند و گفت: گرامی داشت این روز سرنوشت ساز روز بزرگداشت ارزش ها است./9459//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات