۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۴۵۰۷۲

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه همدان به مناسبت یوم الله ۹ دی

مرکز مدیریت حوزه علمیه همدان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان،مرکز مدیریت حوزه علمیه همدان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وذکرهم بایام الله(سوره ابراهیم آیه5)


فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی درتاریخ کشور به شمار می رود وزنده نگهداشتن و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم نجات داده و پیش روندگی انقلاب و حفظ نظام  اسلامی در سایه درخت تنومند ولایت فقیه را تضمین نماید.
انعکاس فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران  فتنه هستند قرار گیرد.
ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون گردن کشی کردند  و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.
حماسه 9 دیماه که عامل مرگ و دفن فتنه پس از انتخابات88 بود،نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت پذیری آنان بوده  وبا تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و نه بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت. 
 به فرموده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی: در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند27/۱۰/1391بیانات در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح.
علی رغم تلخی هایی که هنوز ذائقه ی مردم ولایتمدار آن را فراموش نکرده، در فتنه 88 ملت بزرگ ایران ملاحظه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام  بر آمده از  اسلام عزیز به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوان به اسلام و نظام اسلامی وارد می شود و لذا با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی  مراقبت و حمایت دائمی از نظام اسلامی و علی الخصوص اصل مترقی ولایت فقیه در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.
حوزه علمیه همدان ضمن بزرگداشت سالروز حماسه 9دی عموم مردم ولایتمدار و به طور خاص علما،اساتید وطلاب حوزه های علمیه را به یادآوری و تعظیم این روز بزرگ دعوت می نماید./۹۷۹/
د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات