۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۴۵۳۵۷
امام جمعه زنگی آباد:

حماسه ۹ دی سبب اقتدار ملی شد

حجت الاسلام سیفی گفت: اگر حماسه ۹ دی نبود امروز آرامش، همبستگی و اقتدار ملی را نداشتیم از این رو یکی از دستاوردهای این حماسه پیروزی کشورهای عراق و سوریه بود وخداوند برکات خود را برکشور و جبهه مقاومت نازل کرد.
9 دی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه شهر زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: حماسه بزرگ 9 دی و خلق این حماسه از سوی مردم مومن و با ایمان کشورمان نشان دهنده این است که جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست و از دیرباز تا کنون ادامه دارد و تا ظهور امام زمان(عج) و تا زمانی که انسان در کره زمین زندگی می کند این درگیری وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: بعضی مواقع در این درگیریها نقطه عطفی وجود دارد که این نقطه عطف نیاز به یادآوری دارد و باید ثبت و در تاریخ بماند، از این رو یکی از این نقاط عطف در انقلاب اسلامی ما بعد از جنگ تحمیلی فتنه سال 88 بود که تقریبا تمام احزاب داخل و خارج با هم متحد و در داخل زمینه ساز این فتنه شدند؛ بنابراین این فتنه بزرگ با هدایت های رهبر معظم انقلاب و بصیرت بالای مردم خاموش شد.

حجت الاسلام سیفی یادآور شد: یادآوری این حماسه بزرگ این است که به بصیرت افراد جامعه افروده شود و تمام مردم بدانند که انقلاب ما دشمنانی دارد که به دنبال ضربه زدن و از بین بردن آن هستند از این رو همچنان به دنبال ایجاد فتنه های جدید در جامعه هستند.

امام جمعه زنگی آباد تصریح کرد: قطعا اگر این حماسه بزرگ نبود و با توجه به هماهنگی که فتنه گران داشتند ما امروزه شاهد کشور پر آشوبی بودیم و این امنیتی که امروزه داریم را نداشتیم، بنابراین بصیرت بالای مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب و تبعیت مردم از رهبری سبب آرامش و امنیت جامعه امروز ما است و این از برکات حماسه 9 دی بود و امیدوار هستیم ملت با تبعیت از رهنمودهای رهبری تمام توطئه های دشمن را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جلساتی که تمام سران سازمانهای جاسوسی داشتند در این جلسات مطرح شد که هرچه تحریمها را بیشتر کنید می توانید این نظام را براندازید و خوشبختانه با این همه فشار و تحریم نتوانستند کشور ما را از پای در بیاورند و ملت بزرگ ما بیدار است و از کشور خود دفاع می کند.

حجت الاسلام سیفی اظهار داشت: اگر حماسه 9 دی نبود امروزه آرامش و همبستگی ملی و اقتدار را نداشتیم از این رو یکی از دستاوردهای این حماسه پیروزی کشورهای عراق و سوریه بود وخداوند برکات خود را برکشور و جبهه مقاومت نازل کرد.

وی در پایان با بیان حدیثی از امام حسن عسکری(ع) گفت: امام حسن عسکری(ع) فرمودند: اگر کسی عزیز باشد و دارای جایگاه و عنوانی در جامعه باشد و حق را کنار بگذارد این انسان ذلیل می شود و انسانی که شهرتی و جایگاهی ندارد اگر به حق عمل کند عزیز می شود از این رو امروزه مردم یمن مردم گمناکی بودند و به پای حق ایستاده اند و عزیز شدند، از این رو تحلیل امام این است که باطل را کنار بگذاریم تا ذلیل نشویم./866/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات