۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۴۸۸۳۲
امام جمعه موقت بجنورد:

ملت ایران به دلیل مشکلات دین و نظام دینی خود را نمی‌فروشند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: به محض اینکه دشمن اعتراضات به‌حق را به اغتشاش تبدیل کرد مردم صف خود را از دشمن جدا کردند و گفتند ما مشکلات معیشتی داریم ولی پشت این نظام هستیم و به دلیل مشکلات دین خود را نمی‌فروشیم.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام زمان (عج) افزود: مردم باید در حوادث واقعه که همان مسائل سیاسی اجتماعی است به علما و فقها و تبیین‌کنندگان روایات ائمه معصومین (ع) مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین روایت ولی فقیه بر ما حجت است و امام زمان (عج) از طرف خدا بر ایشان حجت‌اند. دشمن در تمام حملات خود این جایگاه را نشانه گرفته است و بعد از این فتنه اخیر نیز دشمن با پخش یک فیلم باز هم جایگاه قانونی ولایت فقیه در ایران را زیر سؤال برده است.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: در دوران حکومت امام علی (ع) هم مشکلات بود و برخی از مسؤولان دچار فساد می‌شدند که ایشان آنها را از مسؤولیت برکنار می‌کرد. در جامعه ما هم این قبیل مشکلات هست ولی به فرموده مقام معظم رهبری تعداد این افراد کم بوده و بیشتر مسؤولین سالم‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی عامل پیروزی ملت را وحدت مردم دانست و خاطرنشان کرد: با حضور اقوام و ادیان مختلف در کشور اما در سایه رهبری انقلاب همه به ید واحده تبدیل شده‌اند و نمونه‌اش شهدایی است که این اقوام و مذاهب تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی با تشکر از حضور مردم خراسان شمالی در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: این حضور به دلیل تقوای بالای مردم است. کسانی که شرکت نکردند ضرر بزرگی متوجه آنان است؛ زیرا این جهاد مبارزه با دشمن و نشان بصیرت بود.

امام جمعه موقت بجنورد در خصوص اعتراضات مردم گفت: اغتشاش و اعتراض از هم جدا بود، ابتدا با اعتراض شروع شد ولی به محض اینکه دشمن آن را به اغتشاش تبدیل کرد مردم صف خود را از دشمن جدا کردند و گفتند ما مشکلات معیشتی داریم ولی پشت این نظام هستیم و به دلیل مشکلات دین خود را نمی‌فروشیم.

خطیب موقت جمعه بجنورد افزود: مردم بزرگواری نشان داده و از امتحان خود سربلند بیرون آمدند و ما امیدواریم که مسؤولین نیز دست‌به‌دست هم داده و مشکلات مردم را برطرف کنند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات