۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۴۸۹۰۵
امام جمعه بابلسر:

مسؤولان نباید بگذارند دغدغه های مردم به کف خیابان برسد

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مدیران و مسؤولان کشور دردها و رنج های مردم را باید از نزدیک لمس کرده و برای رفع آن فکری کنند، گفت: مسؤولان نباید بگذارند که دردهای مردم آنقدر بزرگ شود که در کف خیابان ها مطرح گردد.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تأکید بر رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم، گفت: مردم گلایه و مطالبات به حقی دارند که باید شنیده و به درستی به آن پاسخ داده شود.

وی در ادامه با بیان این که نباید مطالبات به حق مردم از سوی مسؤولان نادیده گرفته شود، افزود: انتقاد و اعتراض حق مردم است و مسؤولان وظیفه دارند گلایه ها و حرف مردم را بشنوند برای رفع آن تدبیر کنند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که مسؤولان باید دست از وعده و شعارهای بی پشتوانه و همچنین فرافکنی پایان دهند و فکری به حال مشکلات مردم کنند، خاطرنشان کرد: باید به این مردم حق داد که از مشکلات اقتصادی و گرانی ها خسته شده اند.

امام جمعه بابلسربا بیان این که امروز همه مسؤولان باید با وحدت و همدلی تنها در جهت حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارند، تصریح کرد: حوادثی که اخیراً در کشورمان رخ داده هشداری برای مسؤولان بود که نسبت به دغدغه های مردم بی تفاوت نباشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب همواره برای فشار به کشورمان به دنبال نقاط ضعف در جامعه هستند، گفت: این وظیفه مسؤولان است که این ضعف ها را شناسایی و در جهت علاج آن فکری کنند نه این که نسبت به مشکلات بی تفاوت باشند و آن را به حال خود رها کنند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مدیران و مسؤولان کشور دردها و رنج های مردم را باید از نزدیک لمس کرده و برای رفع آن فکری کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید بگذارند که دردهای مردم آنقدر بزرگ شود که در کف خیابان ها مطرح گردد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مشکلات اگر به کف خیابان ها کشیده شود و به اعتراض های عمومی منجر شود به طور حتم عواقب جبران ناپذیری برای جامعه در پی خواهد داشت، تصریح کرد: در همین قضایای اخیر دیدیم که دشمنان چگونه فضا را به سمت اغتشاش و درگیری در کشور پیش بردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان هیچ گاه دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند، گفت: آمریکایی که امروز ژست دلسوزی به خود می گیرد در چهار دهه اخیر بیشترین تحریم ها را علیه این ملت وضع کرده است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مسؤولان نباید بگذارند انتقادات و گلایه های مردم به جنبش های اعتراضی تبدیل شود، تصریح کرد: مسؤولی وقتی صدای مردم را می شنود باید به سرعت به آن پاسخ مناسب دهد تا شاهد گسترش این آلام در مردم نباشیم.

وی با بیان این که در حوادث اخیر کشور شبکه های سه ضلعی شرارت در کشور هویدا شد، بیان داشت: نقشه شوم  استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی از یک‌سو و نظام ارتجاعی ظالمان عرب منطقه به سرکردگی آل‌سعود از سوی دیگر وهمچنین حمایت و پادویی منافقان و سلطنت‌طلبان که نقش پیاده نظام فتنه و اغتشاشات اخیر را داشتند، با بصیرت، موقعیت‌شناسی، زمان‌شناسی و اقدام به هنگام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با تحریم ها و تهدید های اقتصادی دشمنان رو به رو بوده اند، گفت: اما مردم کشورمان با فهم و بصیرت بالایی که داشتند همواره پشتیبان انقلاب و نظام ماندند و اصل این حکومت دینی حمایت کردند.

وی با بیان این که حضور در صحنه مردم مهم ترین و بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان و معاندان انقلاب در جریان های اخیر دیدند که باز همین مردم بودند که به اغتشاش و فتنه در کشور پایان دادند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که تلاش شبانه روزی شبکه های ماهواره ای برای القا کردن ناکارآمدی انقلاب و نظام و همچنین زمینه سازی برای براندازی نظام بی نتیجه ماند، بیان داشت: این مردم ثابت کردند که همچنان پای عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان این که تلاش دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و انقلاب با پاسخ کوبنده ملت با بصیرت ایران اسلامی مواجه شد، تصریح کرد: امروز مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان حفظ وحدت داخلی برای حل مشکلات و بحران های اقتصادی است./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات