۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۵۲۴۸۰
امام جمعه خرم آباد:

گفتمان انقلاب بین نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامی داشت دهه مبارک فجر، گفت: با استفاده از این ظرفیت عظیم باید گفتمان انقلاب بین نسل جوان تبیین شود و در سایه بصیرت بخشی و اتحاد و انسجام در تداوم انقلاب نقش آفرین شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: مراسم ایام الله دهه فجر باید با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی دهه مبارک فجر هستیم، افزود: با توجه به اهمیت این مهم باید گفتمان انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت بازگو کردن گفتمان انقلاب و واقعیت های انقلاب اسلامی در جامعه جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان داشت: با ورق زدن تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب باید نسل جوان را در برابر توطئه های دشمنان مصون ساخت.

وی با اشاره به اینکه ایران در دوران رژیم شاهنشاهی در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی و صنعتی به غرب وابسته بود، یادآور شد: در آن دوران هیچ گونه استقلالی وجود نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به استقلال امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره و عنوان کرد: نباید آن روزها فراموش شود چراکه وابستگی به غرب جلوی پیشرفت ایران اسلامی را گرفته بود.

انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از ایران قطع کرد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل و تبعیت مردم اظهار داشت: این پیروزی سبب قطع شدن دست اسکتبار از ایران شد.

وی با تأکید بر ضرورت بازگو کردن دستاوردهای انقلاب در طول این 40 سال ادامه داد: بازگو کردن پیشرفت های ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیشرفت در عرصه علمی، صنعتی و پژوهشی را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب خواند و یادآور شد: قدرت نظامی ایران دیگر دستاوردی است که ایران را به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا معرفی کرده و حیرت جهانیان را برانگیخته است.

آمریکا مانع پیشرفت ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های آمریکا در طول عمر انقلاب برای ضربه زدن به این نظام گفت: آمریکا همواره مانع پیشرفت ایران است و باید در برابر دسیسه های آنان هوشیار بود.

وی به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره و عنوان کرد: مراسم عزاداری سالروز شهادت این بانوی بزرگ که الگویی برای جهانیان است، باید باشکوه برگزار شود./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات