۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۳۱۸۴
امام‌جمعه مهدی‌شهر:

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد بصیرت‌افزایی برگزار شود

امام‌جمعه مهدی‌شهر گفت: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد بصیرت افزایی ویژه جوانان و نوجوانان در مهدی‌شهر برگزار شود.
حجت‌الاسلام‌ محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ محمد بارانی امشب در جمع نمازگزاران مهدی‌شهری اظهار داشت: برنامه‌های دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب باید با رویکرد مردم محوری در مهدی‌شهر برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی در اولویت نخست اهداف اجرای برنامه‌های دهه فجر است اذعان کرد: راویان انقلاب اسلامی ایران باید ماهیت انقلاب و نقش مهم مقام معظم رهبری را در استمرار پیروزی‌ها تشریح کنند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این مدت برای مردم بازگو کنند اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای خوبی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، شهرسازی، فناوری و غیره داشته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و پزشکی که در 4 دهه اخیر محقق شده است تصریح کرد:369 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است که در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام‌ بارانی با تأکید بر لزوم تشویق مردم برای حضور در این مراسم‌ها و برنامه‌ها یادآور شد: ستاد دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر متشکل از 20 کمیته مختلف است که برای اجرای این برنامه‌ها در تلاش و برنامه‌ریزی هستند.

وی ابراز داشت: ترویج فرهنگ انقلابی و معرفی ارزش‌های انقلابی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرای برنامه‌های مذکور است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: مردم با حضور در این برنامه‌ها پاسخ کوبنده‌ای به شبهات و شایعات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دهند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات