۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۹۶۶
در پی تشدید گردوخاک؛

مدارس علمیه خوزستان تعطیل شد

در پی تشدید گردوخاک در خوزستان، مدارس علمیه سراسر استان تعطیل شد.
تعطیلی

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به معضل گردوخاک که استان خوزستان را در برگرفته است، در رابطه با تعطیلی مدارس علمیه استان خاطرنشان شد: تعطیلی مدارس را به خود مدیران محول کردیم و قرار بر آن شد تا تعطیلی مدارس به معاون آموزش حوزه علمیه استان گزارش شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: از آنجا که تعطیلات سال تحصیلی جاری بسیار زیاد بود؛ بنابراین تشخیص تعطیلی مدارس به مدیران واگذار شد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: براساس گزارش های رسیده با توجه به افزایش غلظت گرد و خاک بیشتر مدارس علمیه استان تعطیل شده اند.

همچنین یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در رابطه با تعطیلی مدارس علمیه عنوان کرد: با توجه به گردوخاک شدید، اکثر مدارس استان کلاس های درس را تعطیل کرده اند.

لازم به ذکر است؛ در پی گردوخاک شدید و بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان ساعت کاری ادارات تا ساعت 12 بود؛ چنانکه مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) و کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آموزش عالی شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، هویزه، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر، هندیجان، امیدیه، بندرماهشهر، رامشیرو رامهرمز در نوبت های صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات