۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۵۶۶۴۶
به همت مرکز آموزش های کاربردی حوزه صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تربیت مربی روش بیان تفسیر با حضور استاد قرائتی

دوره تربیت مربی روش بیان تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسملین قرائتی به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی

حجت الاسلام حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تربیت مربی روش بیان تفسیر قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسملین قرائتی به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه برگزار می شود.

مسؤول برگزاری دوره های استانی مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی روش بیان تفسیر قرآن کریم گفت: این دوره ویژه طلاب سطح 2، 3 و 4 است.

وی خاطرنشان کرد: دوره روش بیان تفسیر قرآن کریم در 80 ساعت و هر هفته سه جلسه در روزهای زوج از ساعت 15 تا 17 با عناوین روش تدریس، فن بیان و روش بیان تفسیر برگزار می شود.

حجت الاسلام حبیبی در زمینه زمان و شیوه نام نویسی در دوره روش بیان تفسیر قرآن کریم گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند برای نام نویسی مقدماتی عدد 3 را به سامانه پیامکی 30002251555555 ارسال کنند.

وی ادامه داد: نخستین جلسه دوره تربیت مربی روش بیان تفسیر قرآن کریم چهارشنبه نهم بهمن ماه ساعت 15 تا 17 در مدرسه شهید صدوقی واقع در 45 متری صدوق برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جلسه با تکمیل کردن فرم، نام نویسی خود را قطعی می کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات