۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۳۲۰
حجت الاسلام صادقی مطرح کرد؛

اجرای برنامه های ویژه لیله الرغائب در امامزادگان شاخص

مدیر کل اداره اوقاف شمال شرق استان تهران شب جمعه اول ماه رجب را فرصتی مناسب برای راز و نیاز مخصوص با معبود دانست.
لیلة الرغایب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی صادقی رییس اداره کل اوقاف و امور خیریه شمالشرق استان تهران در مورد برنامه های امامزادگان موجود در منطقه شمالشرق تهران در ایام نوروز اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شمالشرق تهران خادمی دو امامزاده پنج تن لویزان و عبدالله بن زین العابدین(ع) در سرخه حصار را برعهده دارد.چند سالی است که با شروع طرح آرامش بهاری در کل کشور ،خدمتگذاری به مسافران در ایام نوروز انجام می شود و بقاع متبرکه استان تهران و منطقه شمالشرق تهران نیز در این طرح حضور دارند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری که از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین امسال ادامه دارد دارای دو بخش اصلی ارائه محصولات فرهنگی و خدمات رفاهی است. در دو امامزاده شمالشرق تهران نیز خادمان و مسؤولان به طور جدی و در تمام ساعت روز و تا پاسی از شب در کنار مردم هستند و به مسافران و زائران خدمات رسانی می کنند. در ضمن مبلغان دین نیز در امامزادگان حضور دارند و به سوالات مردم پاسخ مناسب را می دهند.

حجت الاسلام صادقی در مورد برنامه های ویژه شب جمعه اول ماه رجب یا همان لیله الرغائب گفت: امشب به طور مخصوص با حضور مسافران و اهالی به موضوعات مهم در مورد این شب بزرگ پرداخته می شود . همچنین برنامه سخنرانی و قرائت دعای کمیل نیز در امامزاده پنج تن لویزان برگزار می شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

ارسال نظرات