۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۶۱۳۳۱
نماینده مجلس:

بهره گیری از هدایت های رهبری زمینه ساز پیشرفت و تعالی کشور می شود

یوسفیان ملا گفت: امروز هر خدمتی که در نظام اسلامی صورت می گیرد به برکت خون های پاک شهدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم افتتاح فاز اول طرح هادی و کلنگ زنی مجموعه ورزشی روستای واسکس بخش دابودشت آمل اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم و ضروری است تا زمینه تحقق این امر مهم فراهم شود.

وی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی می تواند برکات و دستاوردهای بسیاری در کشور داشته باشد و زمینه ساز توسعه وضعیت اقتصادی کشور و اشغالزایی شود.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایی مجلس با قدردانی از تلاش و زحمات صورت گرفته بیان داشت: خدمت به مردم برکات بسیاری دارد که باید از این فرصت نهایت بهره برداری انجام شود.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس ادامه داد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که باید از این فرصت برای رفع مسائل، مشکلات و دغدغه های موجود استفاده کنیم.

یوسفیان ملا با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری زمینه ساز پیشرفت و تعالی کشور می شود، گفت: امروز هر خدمتی که در نظام اسلامی صورت می گیرد به برکت خون های پاک شهدا و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی صریح کرد: ضرورت دارد در راستای پیشرفت کشور از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه بهره گیری کنیم.

وی اشاره کرد: تمام تلاش مدیران این است که بهترین خدمات به روستاییان در تمام بخش ها داده شود که این عزیزان از قشر زحمتکش، فعال و سخت کوش در جامعه محسوب می شوند.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس ادامه داد: نیاز است بهترین خدمات به روستاییان ارائه شود و در تلاش باشیم تا امکانات لازم را در روستاها فراهم کنیم که مردم دغدغه آنچنانی نداشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه با عنایت دولت و توجهات ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در آخرین روزهای سال گذشته مبلغ چهل ميليارد تومان اعتبار ويژه برای دستگاه های خدمات رسان آمل اختصاص داده شد.

یوسفیان ملا اظهار داشت: تلاش ما در این راستا بتوانیم از ظرفیت ایجاد شده برای توسعه عمران و آبادانی در شهرستان بهره گیری کنیم و نسبت به اجرای فعالیت های ارزنده ای گام برداریم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات