۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۰۵۰
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

مسؤولان با رفتار خود مردم را به ناامیدی سوق ندهند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسؤولان کشور را از اهداف دشمنان دانست و گفت: رفتار مسؤولان و کارگزاران کشور باید حساب شده باشد، چرا که اختلاف در میان جناح‌های مختلف می‌تواند کشور را به سوی یأس و ناامیدی سوق دهد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینینژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت مقابله با انواع نفوذ، بیان داشت: در طول تاریخ هر گاه مردم آزاده جهان در برابر استعمارگران مقاومت و انقلاب کردند، دشمنیهایی علیه آنها به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینینژاد اظهار داشت: مردم ایران نه تنها در داخل کشور انقلاب کردند، بلکه جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دادند.

وی افزود: دشمنان بزرگ بشریت و استعمارگران جهانی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیر استعمار پس از مشاهده پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوتی شاهنشاهی به شدت به وحشت افتادند، از این رو از هر طریقی که امکانپذیر بود، کمر همت به نابودی این انقلاب مردمی بستند.  

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که نفوذ در نظام یکی از ترفندهای دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروزه با نفوذ در نظام میکوشند انقلاب مردم ایران را ناکارآمد جلوه دهند تا از رشد انقلاب اسلامی در خارج و پیشرفت و بالندگی آن در داخل کشور جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: هرچند که دشمن برای آسیب زدن به نظام اقتصاد کشور را نشانه رفته است اما امروز مسؤولان و مدیران کشور باید توجه داشته باشند که با ایجاد اشتغال، کاهش تورم و از بین بردن رکود میتوانند توطئههای دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسؤولان کشور را یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و گفت: رفتار مسؤولان و کارگزاران کشور باید حساب شده باشد، چرا که اختلاف در میان جناحهای مختلف میتواند کشور را به سوی یأس و ناامیدی سوق دهد.  

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده است، جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر مقابله در برابر نفوذ دشمنان، عملکرد تهاجمی نیز داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که به وجود آمدن جبهه مقاومت تهاجم به اهداف شوم دشمنان است،  ابراز داشت: هنگامی که مردم آزادیخواه در سراسر جهان مقاومت، ایستادگی و عزت مردم ایران را در برابر آمریکا و ایادیش مشاهده کردند، گروههای مختلفی با عنوان جبهه مقاومت در عراق، سوریه، فلسطین، یمن و لبنان به وجود آمد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات