۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۲۵۰
رییس مرکز خدمات:

اساتید حوزه افسران جبهه فرهنگی هستند

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: اساتید حوزه افسران جبهه فرهنگی هستند و این فرصت در اختیار آنها قرار گرفته تا بتوانند با تربیت طلاب فاضل و عالم در مقابل این هجوم همه جانبه ایستادگی کرده و از مکتب اهل بیت علیه السلام دفاع کنند.
حجت الاسلام ربانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جمع اساتید، مدیران و معاونان مدارس علمیه شهر کرج با بیان اینکه تربیت طلبه توفیقی بزرگ است که خدا نصیب شما کرده است گفت: از میان طلاب حوزه علمیه، خداوند مقدر کرده زمینه تدریس در حوزه برای شما فراهم شود و شما باید قدر این توفیق الهی را ببینید.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ هیچ گاه شیعه مثل امروز مورد هجمه نبوده است، گفت: امروز یک جنگ نابرابر برای ما به وجود آمده است و دشمنان با همه امکاناتشان علیه نهضت و فرهنگ تشیع تلاش می کنند.

وی افزود: از طرف دیگر در هیچ دوره ای مثل امروز زمینه برای تقویت تشیع نبوده است و اگر بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم کار بزرگی انجام داده ایم و اگر وظیفه خود را انجام ندهیم مکتب تشیع ضربه خواهد خورد.

وی گفت: اساتید حوزه افسران جبهه فرهنگی هستند و این فرصت در اختیار آنها قرار گرفته تا بتوانند با تربیت طلاب فاضل و عالم در مقابل این هجوم همه جانبه ایستادگی کرده و از مکتب اهل بیت علیه السلام دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت استاد در شاگرد پروری عشق و ارادت و احساس مسئولیت است، گفت: با علم و معلومات کسی پرورش نمی‌یابد بلکه با عشق و محبت است که علمای بزرگ پرورش می‌یابند.

وی به خدمات فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده ها اشاره کرد و گفت: نقش خانواده ها در موفقیت اساتید بسیار مهم است و توجه به خانواده ها و فرزندان یکی از رویکرد های مهم مرکز خدمات است.

در ابتدای این جلسه، مدیران، اساتید و معاونان مدارس علمیه شهرستان کرج نیازها و مشکلات خود را مطرح کردند و سپس رئیس مرکز خدمات به پرسش‌های آنان پاسخ داد./۸۴۱/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات