۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۶۳۲۹۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

انقلابی گری مهمترین شاخصه منتظر واقعی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلابی گری مهمترین شاخصه یک منتظر واقعی است، گفت: به یقین نقش منتظر واقعی در صیانت از انقلاب و فرهنگ تشیع غیرقابل انکار است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جشن نیمه شعبان ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران این استان، با تبریک میلاد بقیه الله الاعظم، حضرت مهدی(عج)، به یادآوری برخی وظایف طلاب در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: عملی کردن انتظارات امام زمان(عج)، مهمترین رسالت امروز طلاب و حوزه های علمیه است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه اگر توانستیم انتظارات مولایمان را در ایده و عمل به میدان بیاوریم، قطعا رستگار خواهیم شد، اظهار کرد: وقتی مهمترین رسالت امروز ما مسأله انتظار است، تبیین معنای آن در بین عموم نیز از همین اهمیت برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال انحراف معنای انتظار در بین جامعه است، خاطرنشان کرد: به یقین امروز منتظر واقعی مهمترین مانع در برابر زیاده خواهی های استکبار و شیطنت های دشمن خواهد بود، به همین دلیل همه توان خود را برای انحراف آن به کار خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه منتظر واقعی در خط مقدم جبهه قرار دارد، تصریح کرد: منتظر واقعی کسی است که یک انقلابی عابد، عالم، بصیر، متحرک، کفرستیز و اهل فضیلت باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلابی گری مهمترین شاخصه یک منتظر واقعی است، خاطرنشان کرد: به یقین نقش منتظر واقعی در صیانت از انقلاب و فرهنگ تشیع غیرقابل انکار است.

امام جمعه شهرکرد، ایران اسلامی را مرکز اقتدار شیعه دانست و ادامه داد: به لطف الهی امروز شیعه عزتمند است و این مرهون حفظ روحیه ایستادگی، مقاومت و انقلابی مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری، حفظ روحیه انقلابی را مهمترین رسالت امروز حوزه های علمیه بیان کرد و گفت: دشمن به دنبال آن است که ما را پای میز مذاکره بنشاند و در نهایت امتیاز بگیرد و شیعه را ذلیل کند که این آرزو را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان به تهدیدهای این روزهای ترامپ، رییس جمهور دیوانه آمریکا مبنی بر خروج از برجام نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به شرط آنکه مردم و حوزه های علمیه زنده و پویا باشند./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات