۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۶۳۵۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نظام سلامت اسلامی، تضمین کننده سلامت جامعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان اسلام به عنوان دین جامع و کامل دارای نظام سلامت است، گفت: نظام سلامت اسلامی، تضمین کننده سلامت جامعه است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در نخستین مجمع سلامت استان که در سالن همایش جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: امروزه حوزه پزشکی کشور ایران در تمام دنیا سرآمد است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی های پزشکی ایران با پزشکان ماهر، متخصص و توانمند ملی گره خورده است، افزود: این توانمندی ها مایه افتخار نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اساس همه امور به سلامت بستگی دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در این امر اقدامی ماندگار و باقی است، نظام جمهوری اسلامی در حوزه سلامت به خودکفایی رسیده و بهترین تجهیزات نیرو و امکانات را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه اسلام به عنوان دین جامع و کامل دارای نظام سلامت است، عنوان داشت: نظام سلامت اسلامی متضمن سلامت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نزول آیات قرآنی در رابطه با سلامت یادآور شد: نظام سلامت اسلام بر سلامت دنیوی و اخروی افراد و سلامت جسم و روح تأکید دارد.

وی با بیان اینکه تمام پیشرفت ها و فناوری ها متضمن سلامت بدن و جسم انسان است، افزود: سلامت روح بر سلامت جسم برتر و مهم تر است.

سلامت خانوادگی از شاخص های سلامت اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در لرستان سلامت خانوادگی را از شاخص های سلامت اجتماعی عنوان کرد و گفت: سلامت خانوادگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است، سلامت خانوادگی از شاخص های سلامت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه امروزه به سلامت خانواده کمتر توجه می شود، اظهار داشت: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و با حفظ و ارتقای سلامت خانواده در سلامت اجتماعی نقش آفرین شویم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات