۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۶۴۸۶۸
امام جمعه همدان:

شاکله اقتصادی کشور باید بازنگری شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیاری از افراد عقل معیشت ندارند و با گرفتن وام از بانک ها دیگران را نیز به زحمت می اندازند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار مدیران موسسات و بانک های استان همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات مردم و جامعه اظهار داشت: بیشترین مراجعات امروز به محل های رفع نزاع، مشکلات بانکی است و این مساله چهره بانک ها را تخریب می کند.

وی افزود: اگر در جایی فردی خطایی انجام دهد این اشتباهات به پای همه افراد آن سازمان نوشته می شود و این مساله نشان دهنده اهمیت رفتار با مردم است.

امام جمعه همدان ابراز داشت: شاکله اقتصادی ما از روز نخست اسلامی نبوده است و دلیل نوسانات همین است و باید یک روز این اتفاق صورت بگیرد البته این نکته مهم است که رشد جامعه به تسهیلات وابسته است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید لا توتی السفها اموالکم یکی از مشکلات بانک ها این است که مال را در اختیار همه افراد جامعه قرار داده است و بسیاری از افراد نحوه به کار بستن سرمایه را نمی دانند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: بسیاری از افراد عقل معیشت ندارند و با گرفتن وام از بانک ها دیگران را نیز به زحمت می اندازند.

وی در پایان گفت: بخش وسیعی از خودکشی ها در جامعه به دلیل فقر و بیکاری است و امروز تقسیم درآمد در کشور ناعادلانه است و باید به سوی عدالت در میان افراد جامعه پیش برویم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات