۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۶۴۸۷۶
مسؤول گروه تبلیغی سراج تشریح کرد؛

فعالیت های گروه تبلیغی سراج در ماه رمضان

مسؤول گروه تبلیغی سراج گفت: گروه تبلیغی سراج همدان در ماه رمضان با ۷۸ نفر مبلغ اعم از بومی و غیر بومی فعالیت خود را انجام خواهد داد.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه اظهار داشت: امروز مساله فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی در جامعه باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: گروه تبلیغی سراج همدان در ماه رمضان با 78 نفر مبلغ اعم از بومی و غیر بومی فعالیت خود را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام ارتقایی با بیان این مطلب که از این تعداد مبلغ 78 نفر مبلغ و 12 نفر مبلغه هستند، تاکید کرد: گروه تبلیغی سراج فعالیت خود را در سطح شهر همدان انجام می دهد و بیش از 15 سال سابقه تبلیغی در شهر همدان دارد و کسب عنوان برتر در میان گروه های تبلیغی کشور را در سابقه خود به همراه دارد.

وی با بیان این مطلب که محوریت فعالیت این گروه توجه و رویکرد فرهنگی به سوی قشر جوان جامعه است، ابراز داشت: در ماه رمضان بیش از 70 مسجد، 25 حسینیه و 9 دستگاه دولتی در شهر همدان مورد پوشش فعالیت این موسسه قرار می گیرند.

مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طرح محراب سبز اقامه نماز مغرب و عشاء در 25 مرکز برگزار می شود که 7 مرکز مهم در این طرح همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و دیگر برنامه ها برنامه مشاوره به وسیله مبلغان مشاور انجام می شود.

وی افزود: در کنار اقامه نماز برنامه جزخوانی و در برخی مراکز حزب خوانی قبل از نماز برگزار می شود که در سال های گذشته با استقبال گستردهای روبرو بوده است.

حجت الاسلام ارتقایی به اهمیت بیان تفسیر اشاره کرد و گفت: در طرح محراب سبز بیان تفسیر در مراکز انجام خواهد شد و مساله افطاری ساده و ترویج آن که از توصیه های رهبر انقلاب است، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی آموزش را رکن اساسی تبلیغ مبلغان دانست و افزود: امسال در ماه رمضان کارگاه آموزشی در 10 سرفصل برای مبلغان برگزار می شود و جلسات تفسیر صبحگاهی در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و تبلیغ بالینی در بیمارستان ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارائه خواهد شد.

مدیر گروه تبلیغی سراج در پایان خاطرنشان کرد: طرح میهمانی معرفت که در 27 مسجد به صورت دهه ای برگزار می شود امسال نیز با استفاده از سخنرانان برجسته مجموعه در سومین سال فعالیت خود در مساجد مباجث تبلیغی خود را ارائه می کند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات