۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۶۵۳۰۳
حجت الاسلام حنان:

پاسداری از اندیشه های امام خمینی لازمه بقای انقلاب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت پاسداری از اندیشه های امام راحل و تبیین و ترویج این اندیشه ها بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: پاسداری از اندیشه های امام خمینی لازمه بقای انقلاب است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: این مراسم باید با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به تقارن سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، با ماه مبارک رمضان افزود: اعزام علاقه مندان به مرقد امام راحل امسال حذف شده است.

حجت الاسلام حنان خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به صورت استانی و در مراکز استان ها با حضور آحاد مردم برگزار می شود.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) عنوان داشت: در راستای ترویج سیره عملی و فکری حضرت امام(ره) برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.

مدرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: ترویج اندیشه های امام راحل و پاسداری از این اندیشه ها لازمه بقا انقلاب و حفظ آرمان ها و ارزش های انقلابی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان با تأکید بر ضرورت آشنا سازی نسل جوان و نوجوان با اندیشه های امام راحل اظهار داشت: باید روحیه خودباوری بین قشر جوان نهادینه شود./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات