۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۹۴۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

هدف دشمن قبح زدایی از بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هدف امروز دشمن قبح زدایی از بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی است، گفت: در همین راستا بلندگوهای تبلیغاتی دشمن به صورت شبانه روزی علیه ارزش های دینی به ویژه حجاب فعالیت می کنند.
ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که با موضوع عفاف و حجاب در قائمشهر برگزار شد با ارزیابی کردن مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: توجه به این فریضه مهم دینی و الهی عامل حفظ کرامت انسانی بانوان در جامعه می شود.

وی با بیان این که هیچ دینی به اندازه اسلام برای زن در جامعه ارزش و احترام قائل نشده است، افزود: در حالی که عده ای حجاب را عاملی برای محدودیت بانوان می دانند، اما این فریضه مهم الهی برای بانوان ارزش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که عفاف و حجاب از کرامت و جایگاه ارزشمند بانوان در برابر نامحرومان و انسان های نااهل حراست و محافظت می کند، بیان داشت: باید تلاش ها در جهت تقویت و گسترش این فرهنگ ارزشمند دینی و الهی در جامعه اسلامی بیشتر شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز جایگاه زن در جوامع غربی به پایین ترین حد ممکن تنزل پیدا کرده است، گفت: زن در دنیای به اصطلاح متمدن غرب به کالایی برای تجارت حاکمان آنها تبدیل شده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم همه دروغ پردازی هایی که صورت می گیرد به وضوح می بینیم که بانوان با رعایت عفاف و حجاب اسلامی در بالاترین سطوح مدیریتی کشور حضور دارند، افزود: ارزش و کرامتی که امروز بانوان ما در نظام اسلامی از آن برخوردار هستند به برکت اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم با گسترش فساد و بی بندوباری تلاش کرد تا جایگاه زن را در جامعه ایرانی به پایین سطح ممکن برساند، گفت: اما پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این گونه تفکرهای غلط و منحرف غربی در خصوص بانوان بود و دوباره این جایگاه ارزشمند احیا شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل به دنبال تضعیف جایگاه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی هستند، افزود: باید با برنامه ریزی هدفمند مانع از تحقق این گونه تلاش های بی ارزش در جامعه شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب می توان امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی با ترویج فساد و بی بندوباری به دنبال از بین بردن امنیت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر مبنای دین و ارزش های الهی پایه گذاری شده است، گفت: هدف امروز دشمن از بین بردن این آرمان ها و ارزش الهی است تا به راحتی بتواند بر کشورمان مسلط شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب نمی توان تنها به یک ارگان یا نهاد فرهنگی اکتفا کرد، بیان داشت: دستگاه های اجرایی متولی این امر باید به جای شعار دادن، در عمل این تکلیف و وظیفه قانونی را عملی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که همه دستگاه های متولی باید به وظایف خود در جهت نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عمل کنند، گفت: اگر این انسجام و وحدت رویه در برنامه ها نباشد نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن سرمایه گذاری بسیاری برای دین زدایی در جامعه اسلامی انجام داده است، افزود: متأسفانه برخی ها در داخل نیز با برخی اظهارات خود با دشمن همراهی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هدف امروز دشمن قبح زدایی از بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا بلندگوهای تبلیغاتی دشمن به صورت شبانه روزی علیه ارزش های دینی به ویژه حجاب فعالیت می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نیازمند یک هدفگذاری مشخص در حوزه عفاف و حجاب هستیم، افزود: نمی توان تنها با چند همایش و ابلاغیه در جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به موفقیت دست یافت./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات