۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۷۲۰۶۳
امام جمعه تبریز:

دستاوردهای نظام بدون بزرگنمایی و غلوگویی تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی را بدون غلوگویی و افراط برای مردم تشریح کنیم.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسانه ها به ویژه صداوسیما باید با نگاهی هنرمندانه خدمات نظام را تشریح کنند.

وی با تأکید بر این‌که برای بیان خدمات ارزشمند نظام نباید به زمان و هفته ای خاص معطوف بود، خاطرنشان کرد: باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی بدون غلوگویی و افراط برای مردم تشریح کنیم.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان به دنبال تخریب خدمات نظام هستند، افزود: برای خنثی کردن توطئه های مذبوحانه استکبار، همه نهادها و سازمان ها با حضور در مقابل دوربین های صداوسیما عملکرد این ۴ دهه را تشریح کنند، چراکه دشمن در تلاش است عملکرد ۴۰ ساله نظام را وارونه جلوه دهد.

وی ادامه داد: دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از ماه‌ها پیش جبهه غربی عربی استکبار با طرح ریزی منسجم در تلاش است؛ خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند و با موج سواری بر مشکلات به حق صنفی مردم نارضایتی ها را به آشوب های خیابانی تبدیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که نهضت پاسخگویی به مطالبات مردم نیز باید همزمان برقرار شود، افزود: در طول چهار دهه خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف عمرانی، توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته و زیرساخت های علمی، آموزشی، پزشکی، درمانی و بسیاری از بخش های دیگر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم آخرین اطلاعات و آمار سازمان ها در اختیار ستاد نماز جمعه قرار گیرد تا ائمه جمعه در خطبه های این آئین عبادی و سیاسی عملکردها نظام را تبیین کنند، افزود: همه برای حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مسؤول هستیم./935/د103/ب1

ارسال نظرات