۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۷۵۳۹۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

صنعت دفاعی نماد مدیریت جهادی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تحول عظیم در عرصه دفاعی و تولید جنگ افزارهای پیشرفته نظامی است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز به مناسبت صنایع دفاعی در دیدار با مدیرکل خدمات درمانی نیروهای مسلح و کارکنان این سازمان اظهار داشت: صنعت دفاعی نماد مدیریت جهادی است.

وی افزود: امروز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تحقق شعار خود باوری ما می توانیم است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تحول عظیم در عرصه دفاعی و تولید جنگ افزارهای پیشرفته نظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر تهدیدات، نتیجه پیشرفت صنایع دفاعی که از سوی دانشمندان جوان و متعهد انقلابی رقم خورده، است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز بزرگترین قدرت موشکی در منطقه بلکه یکی از قدرت های بزرگ جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ابراز داشت: اگر در عرصه اقتصاد از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی استفاده می شد امروز کشور دچار چالش های اقتصادی نمی شد.

این مدرس حوزه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور در داخل قابل حل است، گفت: هر کجا به جوانان خود تکیه کردیم موفق و سربلند بوده ایم و اکنون نیز باید با میدان دادن به دانشمندان متخصص و متعهد خود بر تمامی مشکلات کشور غالب شویم./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات