۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۸۰۰۱۲
سردار حزنی خبر داد؛

فعالیت های سپاه برای محرومیت زدایی در کشور

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت سپاه در استان های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بیشتر است اما در دیگر استان های کشور نیز برنامه های محرومیت زدایی سپاه وجود دارد.
سردار حزنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار سید ضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال کاهش محرومیت در کشور است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزء استان های دارای مشکل در مسکن معلولان نیست، گفت: با کمک کمیته امداد ساخت مسکن معلولان در ۱۵ استان کشور آغاز شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استان های محروم، مرزی و صعب العبور در اولویت برنامه های سپاه است، افزود: سپاه با تمام دستگاه هایی که دچار عقب ماندگی هستند کمک می کند تا بخشی از این عقب ماندگی ها جبران شود.

سردار حزنی تصریح کرد: همچنین فعالیت سپاه در استان های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بیشتر است اما در دیگر استان های کشور نیز برنامه های محرومیت زدایی سپاه وجود دارد.

وی، اولویت سپاه در خراسان جنوبی را آب و اشتغال دانست و ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان تشکیل شده و کارهای خوبی در دهستان هایی که ضریب محرومیت آن ها ۸ و ۹ است صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و نیروهای دریایی و هوافضا برای کاهش حجم محرومیت و فقر در کشور تشکیل شده است.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه هم به دنبال ایجاد امنیت و هم کاهش مشکلات معیشتی مردم است، اظهار کرد: کارهای محرومیت زدایی زمان بسیاری می برد و در حال حاضر محرومیت زدایی در ۲۳ دهستان ضریب ۸ و ۹ با کمک ستاد اجرایی فرمان امام انجام می شود.

وی افزود: یکی از رموز موفقیت سپاه این است که با مردم ضعیف و مستضعف ارتباط برقرار کرده و محرومیت زدایی انجام می دهد./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات