۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۸۰۰۸۶
امام جمعه تبریز:

سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل موضع صریح ایران بود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: سخنرانی عزتمند رییس جمهور در برابر دشمن مواضع صریح جمهوری اسلامی ایران بوده و این موضع مقتدرانه به برکت خون شهدا است.
آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس که در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: سخنان اخیر رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اوج عزت و اقتدار ملت ایران را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: سخنان کوبنده رییس جمهور در سازمان ملل و در خانه آمریکا ثابت کرد که ملت ایران مادامی که استکبار و ظلم وجود دارد، حامی مستضعفان بوده و از حقوق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، این در حالیست که با جسارت نیز اعلام می‌کنیم تحریم‌های اقتصادی غرب و آمریکا ظالمانه است.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که سخنرانی عزتمند رییس جمهور در برابر دشمن مواضع صریح جمهوری اسلامی ایران بوده و این موضع مقتدرانه به برکت خون شهدا است، افزود: مشکل اصلی دشمنان خودکفایی ایران و توان نظامی و موشکی نیروهای مسلح است، آمریکا بداند که توان موشکی سپاه قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که گرامیداشت هفته دفاع مقدس به معنای تکریم شعائر اسلامی و یادآوری دستاوردهای ماندگاری است که خاری بر چشم دشمنان می باشد، افزود: باید نسل های آینده بدانند؛ چه فداکاری و ایثارهایی در دوران دفاع مقدس صورت گرفته تا یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان نیفتتد.

وی با تأکید بر این‌که فرهنگ دفاع مقدس به هیچ وجه قابل تسخیر از سوی رسانه‌های غربی نیست و باید نسل به نسل آن را منتقل شود، افزود: تجلیل از نیروهای مسلح؛ تقدیر از مردانگی و مروت است؛ در دوران دفاع مقدس شما دلاورمردان بودید که در خط مقدم حضور داشتید و مردانه فداکاری کردید.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت و شجاعت ماندگار رزمندگان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خدمات نیروی هوایی در جنگ تحمیلی فراموش نمی شود، باید دانست که امروز عزت و اقتدار کشور به برکت وحدت نیروهای مسلح است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات