۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۰۷۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: اگر کسی امنیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد، پاسخ قاطع و دندان شکن دریافت خواهد کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در کنگره 456 شهید نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ملت در نیروهای نظامی و انتظامی با صلابت و آمادگی از نظم و امنیت کشور صیانت می کنند، افزود: ایمان، اخلاص و ولایت مداری وجه تمایز نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی با سایر نیروهای مسلح جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت با کسی مسامحه ندارد، آمریکا بداند اگر بخواهید با اقدامات موذیانه علیه ایران فعالیت کند، پاسخ قاطع و دندان شکن دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت دستاورد خون شهدا و از مهم ترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر کسی امنیت نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهد، پاسخ قاطع و دندان شکن دریافت خواهد کرد.

حمله موشکی سپاه پاسخ دندان شکنی به تروریست ها و حامیان آنها بود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز با حمایت آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس وابسته و مرتجع اتفاق افتاد، ادامه داد: در حادثه تروریستی اهواز دشمنان خواستند عرض اندام کنند، کمتر از ۱۰ روز با اقدام موشکی فرزندان سپاه انتقام خون شهدای اهواز گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه با انتقام از عاملان حادثه تروریستی اهواز، پاسخ دندان شکنی به تروریست ها و حامیان آنها داد، افزود: حمله موشکی اخیر سپاه به مقر تروریست ها چند پیام برای دشمنان داشت و پاسخ دندان شکنی برای دشمنان بود.

امام جمعه خرم آباد به عظمت، اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: حوادث و تندبادهای بیگانگان نمی تواند شجره طیبه نظام اسلامی را بلرزاند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات