۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۱۰۷۱
امام جمعه سرایان:

گوشمالی اخیر سپاه به تروریست‌های داعش نمادی از اقتدار نظام اسلامی بود

امام جمعه سرایان گفت: جمعیت امروز بسیجیان اقتدار نظام اسلامی را نشان می‎دهد و گوشمالی اخیر سپاه به تروریست‌های داعش نمادی از این اقتدار بود.
نجمی پور

حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سرایان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: هر انقلابی که بخواهد موفق شود باید سه رکن اساسی فرماندهی، جوانان رزمنده و حضور باشکوه مردم را داشته باشد.

وی گفت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید این سه رکن در کشور وجود داشت و جوانان حضور پررنگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه این سه رکن بعد از 40 سال در تثبیت انقلاب اسلامی مهم است، افزود: انقلاب اسلامی مردمی است و باید جوانان و مردم در پای این انقلاب باشند.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه آن‌هایی که دغدغه مند هستند همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارند، تصریح کرد: اجتماع باشکوه بسیجیان اقتدار نظام اسلامی را می‌رساند و دشمنان بدانند که ملت ایران با تمام وجود خود در پای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه وجود داشتن استقلال در نظام اسلامی هزینه دارد، خاطرنشان کرد: مسیر حسینیان با یزیدیان متفاوت است و امام حسین(ع) نیز با دشمنان کنار نیامدند.

امام جمعه سرایان ادامه داد: مسیر ما، مسیر شهدا و امام و رهبری است و باید سرباز ولایت باشیم و حضور مقام معظم رهبری در میان بسیجیان به آن‌ها دلگرمی می‌دهد.

حجت الاسلام نجمی پور اظهار کرد: جمعیت امروز بسیجیان اقتدار نظام اسلامی را نشان می‎دهد و گوشمالی اخیر سپاه به تروریست‌های داعش نمادی از این اقتدار بود.

وی افزود: دشمنان برای اینکه جلوی اقتدار ایران اسلامی را بگیرند هر کاری را انجام می‌دهند و تلاش دارند تا جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را نگیرد اما بدانند ما با قدرت این جشن چهل سالگی را برگزار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خواب دشمنان تعبیر شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات