۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۸۱۲۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» مشت محکمی بر دهان استکبار بود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در سراسر کشور، گفت: رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان انقلاب و نظام بود.
نماز جمعه بجنورد نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به رزمایش بزرگ بسیجیان عاشورایی اظهار کرد: سربلندی و عزت انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال در سایه ولایتمداری حفظ شده است.

وی تجلیل از حضور عزتمند و دشمن‌شکن بسیجیان استان و سراسر کشور در تجمع اقتدار، افزود: در آستانه جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، بسیجیان ما به دشمنان فهماندند که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، استوار و پابرجا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دیروز در سراسر کشور، هزاران بسیجی مطیع رهبر، پا به رکاب در میدان‌های بزرگ آمدند و لبیک به رهبر، به پیامبر و امام حسین گفتند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا در مقابل رهبر ما عاجز و ناتوان است این همان عزت یک ملت است که از رهبر و دینش کسب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به تمجید عملکرد نیروی انتظامی استان به‌ویژه در تأمین امنیت کامیون دارها پرداخت و افزود: همه ما امنیتمان را، ناموس، آسایش و منافع و ثروتمان را مدیون این از خود گذشتگان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی همچنین با گرامیداشت 19 مهرماه سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی گفت: مسؤولان شهر را آذین‌بندی معنوی کنند تا ساعت ۸ ونیم پنج‌شنبه آینده از میدان تا مصلای امام خمینی (ره) بجنورد به استقبال این روز مهم برویم./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات