۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۸۱۴۱۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شلیک موشک به مواضع دشمنان ارسال پیام قدرت ملت ایران بود

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اقتدار کشور ایران در حوزه نظامی و امنیتی، گفت: شلیک موشک به مواضع دشمنان، ارسال پیام قدرت ملت ایران به مستکبران عالم بود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی در کشور ما تشریفاتی نیستند بلکه از جایگاه رفیع و قوی در جامعه اسلامی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی زینت رهبر و پناهگاه مستحکم برای مردم جامعه دینی‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: فرماندهی کل قوا در کشور به دستان توانمند رهبری هوشمند و با درایت است و همین امر باعث پیوند عمیق بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از نیروهای امنیتی در کشور توانسته است به‌خوبی بستر امنیت را برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و ... مهیا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری مدیرعامل سکه ثامن، افزود: دستگیر کردن افرادی که به فعالیت‌های اقتصادی کشور ضربه وارد کرده‌اند به‌ویژه مدیرعامل سکه ثامن برگ زرینی بر عملکرد نیروی انتظامی کشور در هفته ناجا بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان در جمع بسیجیان داشتند باید پیام قدرت ملت ایران به تمام مستکبران عالم مخابره شود؛ به گونه ای که شلیک موشک به مواضع دشمنان و حضور ملت در راهپیمایی‌های ایام‌الله‌ ارسال پیام قدرت ملت ایران به تمام دشمنان است.

وی در خاتمه گفت: نیروی انتظامی نیرویی فعال و پویا بوده و باید خاطره خوشی در ذهن مردم به‌جای بگذارد که این امر جز با آمیخته کردن قانون با اخلاق و برخورد مناسب محقق نمی شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات