۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۸۱۷۳۰
امام جمعه فاروج:

امنیت پایدار نظام عامل ناکامی دشمن است

امام جمعه فاروج با قدردانی از نقش‌آفرینی شایسته نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ناکامی دشمنان انقلاب است.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: امنیت حاکم بر کشور مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های قوای مسلح نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به انواع توطئه‌های دشمنان نظام افزود: به برکت تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و فداکاری‌های نیروهای نظامی و انتظامی، تمامی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شده است.

حجت‌الاسلام قلی زاده به بیان نقشه شوم دشمنان در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: ملت ایران، ملتی است که با ایثار و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های نظام از هیچ چیزی در رابطه با شکست دشمن دریغ نخواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی فاروج نیز در این نشست با گرامیداشت این هفته گفت: امروزه ظلم‌ستیزی، مبارزه با فساد و نا عدالتی، نیروی انتظامی را به‌عنوان نهادی کارآمد در مقابله با بی‌نظمی و ناامنی درآورده است.

سرهنگ «نوروزی» افزود: کارکنان این مجموعه در سطح شهرستان، با تمامی توان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد و تقویت امنیت پایدار تلاش خواهند کرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات