۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۴۰۹۵
امام جمعه بابلسر:

مرگ بر آمریکا سلاح مبارزه با ظلم ملت ایران اسلامی است

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که سازش با آمریکا نسخه وابسته ها، استحاله شدگان و ساده لوحان است، گفت: آنهایی که در برخی معاهدات خود به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند بدانند؛ شعار مرگ بر آمریکا سلاح مبارزه با ظلم، ملت استکبارستیز ایران اسلامی است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به برگزاری پرشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این حماسه عظیم نمایشی از اقتدار امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان بود.

وی از بی تدبیری مسؤولان درتوزیع ارز بین زائران اربعین حسینی انتقاد کرد و افزود: متأسفانه مسؤولان نتوانستند به درستی این موضوع را مدیریت و تدبیر کنند که این مسأله، موجب تحقیر زائران ایرانی در کشور مقصد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه اشاره کرد و آن را نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دخالت ها و سلطه گری های آمریکا دانست و گفت: دانشجویان انقلابی کشورمان در چنین روزی سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایت کار زدند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال تجدید میثاقی با آرمان های امام و رهبری است، تصریح کرد: حضور دشمن شکن اقشار مختلف مردم در این حرکت خودجوش می تواند پاسخ محکم و کوبنده ای به زیاده خواهی های آمریکایی ها باشد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب همواره پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و حکومت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حوادث تاریخی 13 آبان سرشار از روحیه انقلابی و استکبار ستیز ملت ایران است، تصریح کرد: اوج این استکبار ستیزی در سیزدهم آبان ماه سال ۵۷ و در تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی ها بود که به چندین دهه دخالت و توطئه آنها در کشورمان پایان داد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که مبارزه با ظلم و استکبار یک آموزه  قرآنی، الهی و دینی است، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران اسلامی تعطیل ناپذیر است و این مردم مسلمان تا نابودی و محو کامل مستکبران عالم این نگاه ظلم ستیزی و فریاد استکبار ستیزی وعمل مبارزه با ظلم را ادامه خواهد داد. 

وی با بیان این که سازش با آمریکا نسخه وابسته ها و استحاله شدگان و ساده لوحان است، تصریح کرد: آنهایی که در برخی معاهدات خود بدنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند بدانند؛ شعار مرگ بر آمریکا سلاح مبارزه با ظلم، ملت استکبارستیز ایران اسلامی است و هرگز این سلاح به زمین گذاشته نخواهد شد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات