۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۸۴۰۹۹
با سخنرانی سرلشکر جعفری؛

مراسم یوم الله ۱۳ آبان برگزار می شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار یوم الله ۱۳ آبان امسال را هیات منا الذله بیان کرد و گفت: سخنران ویژه مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال تهران سرلشکر جعفری خواهد بود.
نصرت الله لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در نشست خبری که به منظور تشریح و تبیین فضای حاکم بر مراسم یوم الله 13 آبان در سالن جلسات همین شورا برگزار شد، گفت: رژیم منحوس آمریکا در عهد شکنی بی نظیر است.

وی افزود: آمریکا در بسیاری از قراردادها و مذاکرات مانند قرارداد الجزایر، آزادی گروگان‌های آمریکایی در لبنان و مذاکرات برجام عهد شکن بودن خود را به نمایش گذاشت. امروز نیز می‌بینیم که آمریکا با فشارهای اقتصادی ملت ایران را در تنگنای معیشتی قرارداده تا از این طریق بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند در حالی که هرگز به هدف خود دست نخواهد یافت.

لطفی شعار یوم الله 13 آبان امسال را هیات منا الذله بیان کرد و اظهار داشت: هدف از این شعار آن است که مردم به دشمن بفهمانند هرگز از نظام و مسؤولان جدا نمی‌شوند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم یوم الله 13 آبان امسال تهران سرلشکر محمد علی جعفری خواهد بود، اظهار داشت: امسال به دلیل تقارن با ایام اربعین حسینی تبلیغات در زمینه برگزاری این مراسم مقداری محدود شد اما فردا 8 صبح در بیش از یک صدهزار مرکز آموزشی زنگ استکبار ستیزی نواخته خواهد شد و بیش از صد خبرنگار و عکاس خارجی این راهپیمایی را پوشش خبری خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مراسم یوم الله 13 آبان فردا شعار ضداستکباری سرخواهند داد، گفت: در راهپیمایی 13 آبان از سلایق و طیف‌های مختلف حضور خواهند داشت و به دور از اختلافات حزبی و سیاسی نفرت و انزجار خود را از آمریکا اعلام خواهند کرد.

لطفی با اشاره به زورگویی‌ها و تروریست خواندن ملت ایران از سوی رییس جمهور آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: امسال ما در آستانه برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم از این رو در ماه‌های اخیر آمریکا تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر ما تحمیل کردند و می‌کنند برای همین لازم است شعار امسال در قالب «ما می‌توانیم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «هیهات منا الذله» و ... باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امسال با توجه شرایط ویژه اقتصادی مردم با درس آموزی از مکتب حسینی آمادگی خود را در مقابل زیاده خواهی دولت بی‌مغز ترامپ و دولت دیکتاتور آل سعود اعلام خواهند کرد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات