۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۳۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کتاب مهم ترین پایه و اساس فرهنگ هر جامعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کتاب مهم ترین پایه و اساس فرهنگ هر جامعه است، گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی برای تقویت فرهنگ و تمدن هر جامعه ای ضروری است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با کارکنان کتابخانه های عمومی استان گفت: کتاب مهم ترین عامل فرهنگ و تمدن هر جامعه ای است.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد و افزود: توسعه فرهنگ کتابخوانی در سایه تولید اندیشه و کتاب بستری مناسب برای تقویت فرهنگ و تمدن هر جامعه ای است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه توجه مسؤولان به تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضروری است، خاطرنشان کرد: کتاب مهم ترین پایه و اساس فرهنگ هر جامعه است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های صنعتی، اقتصادی و سیاسی در سایه تولید اندیشه، کتاب و تقویت فرهنگ مطالعه حاصل می شود، اظهار داشت: باید از ظرفیت ها در زمینه تبیین فرهنگ کتابخوانی بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه کتابخانه ها را مظهر تمدن خواند و گفت: کتابخانه های عمومی در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی دارند.

وی بر ضرورت توسعه و تقویت فضای کتابخانه های عمومی برای تقویت فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: مشارکت نهادهای فرهنگی و انقلابی در راستای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد در هر شهری از دیگر بسترهای مناسب برای مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند، افزود: از این ظرفیت ها باید بهره مند شد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات