۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۸۵۰۵۸
نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی:

قوانین مجلس برای روستاییان و عشایر کشور کارگشا بوده است

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع اعتبارات منطقی نیست، گفت: اخیرا نیز قوانین مجلس برای روستاییان و عشایر کشور کارگشا بوده و نگاه مجلس نسبت به روستاییان بسیار مثبت بوده است.
فلاحتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: بسیاری از مردم در استان با حوزه جهاد کشاورزی در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات بخش کشاورزی تلاش جدی صورت بگیرد، گفت: خراسان جنوبی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه محصولات استراتژیک دارد و این محصولات در استان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنان کشاورزی و مدیریت در استان سنتی است، افزود: باید به مسائل مختلف، نگاه علمی داشته باشیم و برنامه ریزی خوبی کنیم.

فلاحتی تصریح کرد: اگر در کارها به صورت علمی جلو برویم خراسان جنوبی می‌تواند جز استان‌های برتر و برخوردار کشور شود و مردم استان از اقتصاد خوبی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با کمبود منابع آبی مواجه است، ادامه داد: همچنین باید الگوی کشت در استان اصلاح و علمی شود و جلوی کشت‌های آب بر فراوان در استان گرفته شود.

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم احیای قنوات در استان، خاطرنشان کرد: اعتبارات باید بر اساس شاخصه‌های استان تخصیص پیدا کند.

فلاحتی با بیان اینکه توزیع اعتبارات منطقی نیست، اظهار کرد: اخیرا نیز قوانین مجلس برای روستاییان و عشایر کشور کارگشا بوده و نگاه مجلس نسبت به روستاییان بسیار مثبت بوده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات