۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۸۷۲۴۳
نائب رییس مجلس:

عدالت اجتماعی با شعار محقق نمی‌شود

پزشکیان گفت: بیش از تأثیر تحریم‌های اقتصادی دشمن، کشور از بی تدبیری در مدیریت منابع انسانی و ظرفیت‌های داخلی کشور ضربه می بیند.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع فعالان اقتصادی تبریز با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کشور امری غیرقابل انکار است، اظهار داشت: اگر این ملت توانسته‌ با روحیه ایثار و خدمت جهادی دوران سخت هشت سال دفاع مقدس را سپری کند.

وی با بیان این‌که مردم جنگ اقتصادی دشمنان نظام با هدف ایجاد فضای یأس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: حقیقت مسأله آن است که بیش از تأثیر تحریم‌های اقتصادی دشمن، کشور از بی تدبیری در مدیریت منابع انسانی و ظرفیت‌های داخلی کشور ضربه می بیند.

نماینده مرم تبریز در مجلس با تأکید بر این‌که چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصتی برای مرور کارنامه عملکرد مدیران و مسؤولان نظام است، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی توطئه هایی که دشمنان نظام علیه ایران اسلامی داشته‌اند، پیشرفت‌های چشمگیری در برخی عرصه ها حاصل شده اما در برخی زمینه‌ها نتوانسته‌ایم، عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

پزشکیان با اشاره به این‌که برخی شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی مورد غفلت واقع شده‌اند، گفت: عدالت اجتماعی با شعار محقق نمی‌شود؛ باید با قدرت و جسارت به ملت خدمت کرده و عدالت را در همه زمینه‌ها در کشور پیاده کنیم؛ این‌گونه نباشد که سخن از عدالت بزنیم، اما در عمل شاهد تبعیض در سطوح مختلف جامعه باشیم.

وی با تأکید بر این‌که باید مانند دوران دفاع مقدس، ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داده و به رونق تولید کمک کنیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم می توانیم با تلاش و علم پیشرفت کرده و مانند زمان جنگ با داشتن وحدت و انسجام و ایمان به موفقیت دست یابیم؛ بنابراین باید اختلافات را کنار گذاشته و به دنبال همگرایی باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما باید در دفاع از حق عمل کنیم خاطرنشان کرد: اکنون بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی بجز شهدا افراد کمی داریم که بعنوان الگو برای نسل جوان معرفی کنیم و این بدلیل ارزش قائل نشدن و تخریب شخصیت ها است./935/د103/ب1

ارسال نظرات