۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۸۷۲۶۹
امام جمعه بروجرد:

اعتباری برای آزادسازی حریم امامزاده جعفر بروجرد نیست

امام جمعه بروجرد با اشاره به مطرح بودن طرح آزادسازی حریم امام زاده جعفر(ع) بروجرد، گفت: اعتباری برای آزادسازی حریم این امام زاده نیست.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امامزاده باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: برای تبدیل امام زادگان به قطب فرهنگی باید زیرساخت های فرهنگی در همه امامزادگان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در طرح توسعه امام زاده باید مکانی برای استراحت زائران در نظر گرفته شود، افزود: با در نظر گرفتن مکانی برای اسکان مسافران و ارائه صنایع ‌دستی در این مکان ها می توان درآمد حاصل را صرف توسعه‌ امامزاده کرد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه اعتباری برای آزادسازی حریم امام زاده جعفر(ع) بروجرد نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این امام زاده داخل شهر بوده باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی بر ضرورت بازسازی و توسعه بقعه امامزاده جعفر(ع) بروجرد تأکید کرد و گفت: با همکاری و حمایت دیگر مسؤولان باید طرح آزادسازی حریم این امام زاده مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تجهیز و ساماندهی امام زاده ها تأکید کرد و گفت: با کمک های مردمی و هدایت نیت خیران و همکاری مسؤولان می توان در زمینه ساماندهی امام زاده ها اقدامات مؤثری انجام داد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات