۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۹۴۳۷۲
در بقاع متبرکه؛

سلسله نشست‌های تخصصی و بصیرتی ۴۰ سالگی انقلاب برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های تخصصی و بصیرتی ۴۰ سالگی انقلاب برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان از برگزاری نشست‌های بصیرتی و تخصیی با محوریت دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بقاع شاخص استان خبر داد.
حجت الاسلام مرتضی فرهادی نژاد، معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه عنوان داشت: در فاطمیه دوم که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود به تبیین اندیشه‌های امام راحل، اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان با بیان اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام در قالب نمایشگاه‌ها و اعزام مبلغان صورت خواهد گرفت، افزود: اعزام مبلغ برای فاطمیه دوم در نظر گرفته شده است و در این باره از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی بهره خواهیم برد.

این مقام مسؤول ادامه داد: مدت اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و مناطق محروم ۵ روز است و در این مدت از ۶۰ مبلغ غیربومی بهره برده خواهد شد که ۳۰ مبلغ ویژه مناطق محروم و مبلغان مستقر هستند.

حجت الاسلام فرهادی نژاد با بیان اینکه ۵۰ مبلغ بومی نیز در فاطمیه دوم به فعالیت‌های تبلیغی ادامه خواهند داد، اظهار داشت: در فاطمیه اول سخنرانی‌ها و عزاداری‌ها همچون گذشته ادامه خواهد داشت ضمن اینکه سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری با حضور سخنرانان و صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی گفت: نشست‌های بصیرتی و تخصیی با محوریت دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بقاع شاخص استان همچون علی بن مهزیار اهوازی، سبزقبا و دانیال نبی دانیال نبی دنبال می‌شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات