۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۲۶۶
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت مقاله نویسی

برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت مقاله نویسی
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: در راستای ارتقای کیفی مقالات ارسالی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی کارگاه های آموزشی مقاله نویسی برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری سومین همایش پزوهشی علامه حلی که به صورت استانی در لرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: این همایش با هدف کشف استعداد پژوهشی طلاب و هدایت فعالیت های پژوهشی است.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره پژوهشی علامه حلی در سال آینده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: 29 اسفند ماه جاری اخریم مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده است.

حجت الاسلام پنام پژوهش را امری ضروری و غیرقابل انکار در حوزه عنوان کرد و گفت: تقویت بنیه پژوهشی طلبه امری مهم برای رشد و پیشرفت علمی و تبلیغی آنان است.

وی به ضرورت کیفی سازی آثار پژوهشی طلاب اشاره کرد و افزود: در این راستا همواره کارگاه های مقاله نویسی علمی برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان داشت: کارگاه های آموزشی مقاله نویسی در 26 مدرسه علمیه خواهران و برادران استان برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام بیان کرد: علوم قرآنی و حدیث، درایه، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و علوم دینی مرتبط با حوزه از جمله محورهای مقالات ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره علامه حلی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات